برطرف کردن مشکلات زیرساختی اولویت کاری در خرمشهر است


برطرف کردن مشکلات زیرساختی اولویت کاری در خرمشهر است

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: برطرف کردن مشکلات زیرساختی همچون پس زدگی فاضلاب، خدمات شهری، دفع آبهای سطحی و شکستگی‌ها لوله‌های آب و فاضلاب در خرمشهر در اولویت کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز شنبه در نشست شورای اداری و معرفی و تکریم فرماندار خرمشهر بیان کرد:امیدواریم با همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه‌های اجرایی به خصوص خدمات‌رسان با برنامه‌ریزی منسجم مشکلات این شهرستان را برطرف کنیم.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید دارای برنامه بلند مدت باشند و در آن مسیر حرکت، و مشکلات را رصد و برای آن راه حل ایجاد تعریف و برای جذب اعتبارات ملی و استانی برای رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند.

عمیدزاده بیان کرد: دستگاه های اجرایی یک هفته فرصت دارند تا برنامه‌های خود و مشکلات اساسی سال‌های قبل را از جمله بحث پس‌زدگی فاضلاب و آبهای سطحی را ارایه دهند و در اولین فرصت برطرف کنند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی و زمستان دستگاههای خدمات رسانی برای رفع مشکلات همچون پس زدگی فاضلاب و شکستگی های لوله‌های آب و دفع آبهای سطحی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: شهرداری خرمشهر بدنه متورمی دارد و باید با برنامه‌ریزی از نیروهای خود استفاده بهینه کند.

مدیریت علمی و آینده‌نگر در خرمشهر نیاز است

مشاور و مدیرکل دفتر استاندار خوزستان نیز گفت: برای رفع مشکلات خرمشهر به مدیریت علمی، آینده‌نگر و نیاز است چرا که مدیریت صحیح شامل مدیران توانمند آینده اندیش است.

مهدی رفیعی دهکردی داشتن برنامه محوری مدیران دستگاه های اجرایی را مهم بیان کرد و افزود: شهرستان خرمشهر قابلیت تبدیل شدن به یک شهر بین المللی را دارد لذا مدیران باید مدیریت حل مساله داشته باشند و ایده و فکر بدهند نه اینکه مشکلات و مسایل را با خود حمل و دیگری واگذار کنند.

وی یکی از محورهای توسعه استان و کشور را توسعه اقتصاد خرمشهر بیان کرد و گفت: خرمشهر سرشار از منابع و محل اتصال به دیگر کشورهاست و نگاه بین المللی به آن موجب توسعه مشاغل کوچک و متوسط در کنار مشاغل بزرگ می‌شود.
امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین گفت: سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر باید بکوشد تا از اندیشه‌ها برای خدمت استفاده کند و این منصب را برای خدمت بخواهد و در راستای انجام فرمایشات رهبری سعی در بازسازی اعتماد و همچنین بازسازی عرصه مدیریت کند.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات خرمشهر در بخش خدمات است افزود: با توجه به اینکه با شعار انقلابی‌گری مسوولیت خود را پذیرفتید باید تحریک انقلابی با قاطعیت انجام شود تا حق مردم خرمشهر آن گونه که شایسته است ادا شود.

وی آمار بیکاری در این شهرستان را فرصت مناسبی برای اجرای قانون استفاده از نیروهای بومی بر اساس برنامه ششم توسعه خواند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سابق خرمشهر در این آیین، آب و فاضلاب در خرمشهر را مهمترین مشکل در این شهرستان بیان کرد و گفت: ۷۰درصد شبکه فاضلاب خرمشهر فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.
محمد حیدری تخصیص اعتبار برای بیمارستان تخصصی قلب و چهار بانده کردن جاده اهواز - خرمشهر و تایید صلاحیت ۱۷ نفر از نامزدها در انتخابات را به عنوان نمونه اقدامات موفقیت‌آمیز دولت در مدت تصدی مسوولیت خود در خرمشهر برشمرد.

به گزارش ایرنا روز شنبه صادق خلیلیان استاندار خوزستان با صدور حکمی نادر عمیدزاده را به سمت سرپرست فرماندار ویژه خرمشهر منصوب کرد.
در این آیین نیز از محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس