او گفت واقعیت یک سال آینده با حال حاضر متفاوت خواهد بود و به همین دلیل یونیورسال هم نگاه محافظهکارانهتری نسبت به آینده خواهد داشت. لنگلی گفت: هیچیک از ما واقعا چیزی نمیداند. اگر به یک سال قبل نگاه کنیم، بیشترمان فکر میکردیم صنعت فیلم و سینما رفتن تا امروز به حالت عادی برگردد؛ اما حالا انتظار داریم که از اینجا به بعد هم بازار سینمایی ۲۰درصد نسبت به قبل از پاندمی پایینتر باشد و مدت خیلی زیادی طول بکشد که بتواند دوباره به ارقام قبلی بازگردد. با این حال، با وجود اینکه دیگر استودیوها سعی میکنند برنامههای اکران سینمایی خود را با جاهطلبیهای بخشهای استریمینگ ترکیب کنند، یونیورسال به تجربه سینمایی متعهد مانده است. لنگلی گفت: نحوه پولیسازی محتوای ما بهعنوان یک استودیوی فیلم این است که کارمان با نمایش سینمایی آغاز شود و یک کمپین بازاریابی بزرگ پشتش باشد. آن کمپین بازاریابی بزرگ و ردپای سینمایی چیزی است که باعث میشود فیلمها اهمیت داشته باشند. این امر تغییر نخواهد کرد.
فروش سینماها به حالت قبل بازنمیگردد
مدیر استودیوی هالیوودی میگوید: باکسآفیس پس از کرونا هم همچنان 20درصد پایینتر از قبل خواهد بود. دانا لنگلی، رئیس هیات مدیره شرکت یونیورسال میگوید: صنعت فیلم همچنان با چالشهای کووید-19 روبهرو است و «نرمال جدید» حتی بدون اینکه ویروس سالنهای سینمای سراسر جهان را ببندد، اتفاق میافتاد. او در کنفرانسی گفت که این صنعت در لحظه یک تحول و تغییر...