وقتی که سرپرست پرسپولیس به وعده خود عمل می کند


وقتی که سرپرست پرسپولیس به وعده خود عمل می کند

سید مجید صدری در مورد خبر خوشش به هواداران سرخ یک پست در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرد و از تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی به عنوان هدیه خود به هواداران تیم یاد کرد. نوشته وقتی که سرپرست پرسپولیس به وعده خود عمل می کند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وقتی که سرپرست پرسپولیس به وعده خود عمل می کند

توضیحات سرپرست پرسپولیس درباره خبر خوش و مهمش به هواداران
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱:۰۰
وقتی که سرپرست پرسپولیس به وعده خود عمل می کند

سید مجید صدری در مورد خبر خوشش به هواداران سرخ یک پست در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرد و از تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی به عنوان هدیه خود به هواداران تیم یاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس کپشنی کوتاه در خصوص تمدید با یحیی گل‌محمدی در اینستاگرامش نوشت.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس آخرین بازی دوستانه خود پیش از اعزام به عربستان را مقابل سپاهان برگزار کرد، هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال با خبری ناگهانی و ویژه مواجه شدند؛ تمدید قرارداد با سرمربی این تیم که دو قهرمانی متوالی و یک صعود به فینال آسیا را رقم زده است و امسال هم می‌تواند تیمش را در آسیا به مراحل بالاتر ببرد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که تا پایان این فصل قرارداد داشت، یک قرارداد دو ساله را امضا کرده تا تضمین جالب و حمایت همه جانبه‌ای از او پیش از دیدار حساس و سخت مقابل الهلال شده باشد.

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با انتشار تصویر تمدید قرارداد یحیی نوشت: ‌

مژده یک خبر مهم را داده بودم و به این وعده هم عمل کردم. تمدید قرارداد دوساله با یحیی گل‌محمدی، مبارک شما هواداران. می‌دانم از این خبر، شاد و خوشحال هستید. بدون شک تمدید قرارداد آقای گل‌محمدی که موفق‌ترین مربی ایرانی به شمار می‌رود، برای پرسپولیس خیر و برکت به همراه خواهد داشت. امیدوارم قبل از اعزام تیم به عربستان بتوانیم با این اقدام، دل هواداران را شاد کنیم و به تیم‌مان انگیزه جدیدی بدهیم. به امید رقم خوردن بهترین نتایج و افتخارات با حضور یحیی گل‌محمدی عزیز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق