آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!


آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!

ابر خودروی کونیگ زگ رگرا رکورد جدیدی را در یکی از غیرمحتمل‌ترین پیست‌های دنیا ثبت کرده است. قطعاً شما انتظار داشتید که این خودرو در یک پیست طویل و پرسرعت رکورد جدیدی بر جای بگذارد اما رگرا توانسته برخی از رقبای مشهور خود را در پیست رینگ کانتستورپ سوئد شکست دهد. تیم کونیگ زگ به … The post آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست! appeared first on...

ابر خودروی کونیگ زگ رگرا رکورد جدیدی را در یکی از غیرمحتمل‌ترین پیست‌های دنیا ثبت کرده است. قطعاً شما انتظار داشتید که این خودرو در یک پیست طویل و پرسرعت رکورد جدیدی بر جای بگذارد اما رگرا توانسته برخی از رقبای مشهور خود را در پیست رینگ کانتستورپ سوئد شکست دهد. تیم کونیگ زگ به دلیل نزدیکی تأسیسات تولیدش به پیست دست به چنین انتخابی زده است. اگرچه دوست داشتیم رگرا در نوربرگ رینگ آتش به پا کند اما خب همین فرصت نیز برای دیدن هنرنمایی چنین محصول فوق‌العاده‌ای غنیمت است.

آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!

کونیگ زگ رگرا خودرویی عادی نیست. سوئدی‌ها به خاطر قدرت فراتر از یک مگاوات رگرا از آن به عنوان یک مگا کار نام می‌برند، هیولایی که قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری دارد. این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو و سه واحد الکتریکی مجهز بوده و بهترین مهندسی مدرن را به نمایش می‌گذارد. کونیگ زگ برای جذاب‌تر کردن اوضاع حتی از گیربکس استفاده نکرده و در سرعت‌های پایین از پیشرانه‌های الکتریکی سود برده و با افزایش سرعت نیز از یک دنده منحصربه‌فرد و کلاچ برای درگیر شدن با پیشرانه استفاده کرده است.

آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!

کونیگ زگ رگرا که برای راحتی سرنشین تولید شده رکوردهای احساس‌برانگیزی را بر جای گذاشته است. خود کریستین ون کونیگ زگ می‌گوید این برند محصولات بسیار سبک‌تر و پیست محورتری می‌سازد که می‌توانند عملکرد بهتری هم داشته باشند.

آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!آتش‌بازی جدید کونیگ زگ رگرا در پیست!

پیست رینگ کانتستورپ سوئد دارای پیچ‌های تند مناسب برای به چالش کشیدن خودروهای چابکی است که برای چسبندگی خود روی داون فورس حساب باز نکرده‌اند. این خودرو بهتر از محصولاتی همچون مک لارن سنا، باک مونو، کاترهام R500 و مک لارن ۶۰۰ LT عمل کرده است. همه این خودروها محصولاتی پیست محور بوده و تجهیزات غیرضروری آن‌ها حذف شده بنابراین رکورد جدید رگرا نشان می‌دهد که این خودرو چیزی بیشتر از یک گرندتورر هیبریدی می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟