ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای پیام سیاسی و اقتصادی دارد


ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای پیام سیاسی و اقتصادی دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دستور رهبر انقلاب برای ممنوعیت کالاهای کره‌ای جنبه سیاسی و اقتصادی دارد.

حجت‌الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور رهبر انقلاب درباره ممنوعیت واردات کالاهای کُره‌ای ، گفت: این دستور رهبر انقلاب جنبه سیاسی و اقتصادی دارد.

وی با اشاره به جنبه سیاسی این موضوع، ادامه داد: بالاخره مسئولان کشور باید یک موضع‌گیری سیاسی در مقابل کشورهای داشته‌ باشند که در شرایط سخت تحریم ملت ایران را تنها گذاشتن و به تعهدات خود عمل نکردند تا تنبیه شوند.

نماینده فسا در مجلس تصریح کرد: پیام ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای به سایر کشورها این است که اگر آنها نیز با ملت ایران همراهی نکنند و به تعهدات خود عمل نکنند ایران هم دستش برای تلاقی اقدامات آنها باز است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه پیام دیگر دستور رهبر انقلاب نگاه به تولید داخلی است، اضافه کرد: امروز شرکت‌های داخلی به دستاوردهای خوبی برای تولید لوازم خانگی رسیده‌اند و باید این ظرفیت‌ها را به خوبی فعال‌تر کنیم.

فیروزی با تاکید براینکه با دستور رهبر انقلاب تنها ورود کالاهای کره‌ای به کشور ممنوع شده است و می‌توانیم از تکنولوژی سایر کشورها استفاده کنیم، عنوان کرد: آن چیزی که امروز مشخص است این است که ظرفیت‌های داخلی برای تامین نیازهای داخلی فراوان است و باید از آنها به نحو احسن استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس