بچه‌های مسجد با امام جماعت و بسیج همدل باشند


بچه‌های مسجد با امام جماعت و بسیج همدل باشند

بادامچیان از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد درخواست کرد که با امام جماعت و بسیجیان همدل باشند و همه برای خدا کار کنند.

«اسدالله بادامچیان» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه فعالیت های خبرگزاری شبستان در حوزه تقویت و احیای کارکردهای مساجد قابل تقدیر است، اظهار کرد: این رسانه فعالیت های خوبی در زمینه مسجد دارد که از همه اعضای هیئت تحریریه و مدیریت آن تقدیر و تشکر می کنم.

دبیرکل هیئت موتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه همه کسانی که می خواهند برای خدا کار کنند باید از وسوسه هایی که شیطان می خواهد میان قلوب مردم اختلاف بیندازد، خودداری کنند، گفت: همه باید برای خدا و با هم کار کنند.

وی ادامه داد: هر کس برای خدا و مسجد کار می کند، باید از اختلاف نظر دوری کند و اختلاف در این عرصه اصلا معنا ندارد؛ و اگر اختلافی پیش آمد باید نزد کسی برای حل اختلاف مراجعه کرد «فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ؛ پس اگر در چیزی کار به نزاع کشد آن را به حکم خدا و رسول بازگردانید»(سوره نساء، آیه 59).

بادامچیان تاکید کرد: همه مسجدی ها با هم حرکت کنند، گاهی بین کارگزاران مساجد اختلاف پیش می آید که بد است و خیلی ضرر دارد. کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز باید با امام جماعت و بسیج با هم حرکت کنند و یکی شوند که به کار برکت می دهد.

وی در پایان گفت: هر کس می خواهد در مسجد و برای مسجد کار کند، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری و بسیج و سایر گروه ها و هیئت امنا، باید با هم متحد شوند و برای خدا کار کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!