واکسیناسیون کرونا در خلخال از مرز 80 درصد گذشت


واکسیناسیون کرونا در خلخال از مرز 80 درصد گذشت

اردبیل - ایرنا- سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تاکنون 81.9 درصد از جمعیت بالای 12 سال این شهرستان موفق به تزریق دز اول و یا دوم واکسن کرونا شده‌اند.

مسعود یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان آغاز واکسیناسیون تاکنون ۸۲ هزار و ۳۹۰ دز واکسن کرونا در نوبت‌های اول و دوم به جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان تزریق شده است.

وی اظهارکرد: از مجموع واکسن تزریق شده به واجدان شرایط دریافت واکسن کرونا در خلخال، ۵۷ هزارو ۲۱۳ دز برای نوبت اول و ۲۵ هزار و ۱۷۷ دز واکسن نوبت دوم تزریق شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: با افزایش درصد پوشش جمعیت هدف ، میزان مراجعان به مراکز تجمیعی تزریق واکسن از روز هفتم مهرماه امسال بصورت قابل توجهی کاهش یافته و زمان دریافت واکسن در این مراکز به زیر پنج دقیقه کاهش یافته است.

وی از کاهش آمار ابتلا به کرونا و همچنیبن بستری‌های بیماری کووید. ۱۹ در بیمارستان خلخال و تغییر رنگ‌بندی این شهرستان از قرمز به زرد خبرداد و اظهارکرد: هم‌اکنون مجموع بستری‌های این بیماری در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر ۱۵ نفر است.

یگانه افزود: آمار مراجعان سرپایی کرونا به مراکز درمانی این شهرستان در شبانه‌روز گذشته ۲۳ نفر بوده و تعداد بستری‌های منزل نیز هم‌اکنون به ۶ نفر کاهش پیدا کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول