امنیت پایدار و کاهش آسیب های اجتماعی مرهون خدمات نیروی انتظامی است


امنیت پایدار و کاهش آسیب های اجتماعی مرهون خدمات نیروی انتظامی است

ساوه - ایرنا - فرماندار ساوه گفت: امنیت پایدار جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دستاوردی بسیار ارزشمند است که با تلاش و خدمات مجاهدانه پرسنل نیروی انتظامی حاصل شده است.

به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در محل پلیس راهور شهرستان ساوه برگزار شد، اظهار داشت: سرلوحه کار نیروهای انتظامی بر اساس عمل به رسالت های ذاتی و نه ماموریت محوری است و این نیروی خدوم به عنوان مجاهدان راه خدا با هدف مقابله با انحرافات و ناامنی ها، توانسته است که از همه آزمون و ماموریت های محوله سربلند بیرون آید.

وی با تاکید بر رویکرد اسلامی و اخلاق محوری نیروی انتظامی، گفت: ملت ایران و دوستان جمهوری اسلامی از اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی دلگرم و خرسند هستند اما این وضعیت برای دشمنان مایه ناامیدی و خنثی شدن توطئه هایشان محسوب می شود.

فرماندار ساوه گفت: ۲ شاخص مهم بصیرت و آمادگی از یک سو و به روز بودن پلیس در زمینه استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن و به روز در ایجاد فضای آرامش جامعه بسیار مهم و در راستای اهداف انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت پایدار است.

به گفته معاون استاندار مرکزی، نیروی انتظامی ریشه در مکتب اسلام دارد و فلسفه تشکیل آن هم مقابله به انحرافات اجتماعی و برقراری امنیت در جامعه است.

وی اظهار کرد: امروز در بدنه نیروی انتظامی شاهد فعالیت نیروهایی با دانش، متعهد و ملتزم به ولایت فقیه هستیم که با تاسی از راه شهدا در زمینه برقراری امنیت و انجام ماموریت های محوله تا پای جان انجام وظیفه می کنند.

تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگر و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ساوه از جمله برنامه های صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی در ساوه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت