گازرسانی به بیش از یک هزار واحد صنعتی استان یزد


گازرسانی به بیش از یک هزار واحد صنعتی استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از گازرسانی به بیش از یک هزار واحد صنعتی مشمول بند «ق» مصوبه شورای اقتصاد در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: به‌دنبال تأکیدهای مقام معظم رهبری همسو با رونق تولید و حمایت از صنایع داخلی و به‌دنبال آن ابلاغ بند «ق» تبصره دو قانون بودجه از سوی وزارت نفت برای تحقق بخشیدن به این موضوع مهم، گازرسانی به صنایع مشمول در دستور کار شرکت گاز استان یزد قرار گرفته و جهشی بزرگ در ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی استان ایجاد کرده، به‌طوری که تاکنون یک هزار و ۳۵ واحد صنعتی با استفاده از این قانون به شبکه گاز طبیعی متصل شده است و گازرسانی به دیگر صنایع مشمول نیز ادامه دارد.

وی افزود: از بین ۲۰۱ واحد صنعتی گازرسانی‌شده در سال ۱۴۰۰، ۹۲ واحد مشمول قانون بند «ق» بوده و بر این اساس مجموع واحدهای صنعتی متصل به شبکه گاز طبیعی استان به ۸ هزار و ۳۷۶ واحد رسیده که شامل یک هزار و ۶۰۸ واحد صنعتی عمده و ۶ هزار و ۷۶۸ واحد صنعتی جزء است.

براساس این گزارش، شرکت گاز استان یزد پارسال به صددرصد تعهدهای گازرسانی خود نسبت به واحدهای صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد عمل کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...