آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت


گل نمدی در طرح و رنگ های مختلف قابل تهیه است. اگر مایل هستید کهگل نمدی زیبا بسازید در ادامه آموزش ساخت گل نمدی در طرح های جذاب و زیبا را آماده کرده ایم. نمد پارچه ای خاص است که به دلیل بافتی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به طوری که امروزه […] نوشته آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ منتشر شد.

گل نمدی در طرح و رنگ های مختلف قابل تهیه است. اگر مایل هستید کهگل نمدی زیبا بسازید در ادامه آموزش ساخت گل نمدی در طرح های جذاب و زیبا را آماده کرده ایم.

نمد پارچه ای خاص است که به دلیل بافتی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به طوری که امروزه در خیلی از صنایع و مشاغل مورد استفاده می گیرد. ساخت گل نمدی به دلیل بافتی که دارد بسیار رواج دارد.

آموزش ساخت گل نمدی با طرح های متفاوت و جذاب

ساخت گل نمدی هم مانند انواع روش های گلسازی با پلاستیک، گلسازی با فوم و … بسیار جالب است. نمد به دلیل انعطاف پذیری و شستشوی راحت بسیار مورد اهمیت است. این بافت در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد و دست مصرف کننده و تولید کننده را برای هر انتخابی باز می گذارد. امروزه بسیاری از وسایل و اشیاء مانند جامدادی، کیف، دکور، پادری و … از نمد ساخته می شوند و حتی برای خرید سیسمونی از نوع نمد را پیشنهاد می کنند.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش اول

به منظور ساخت گل رز نمدی از سه رنگ مختلف آبی، زرد و قرمز استفاده کنید.

شبیه به شکل برگ ها و گلبرگ ها را برش بزنید.

دور یک مداد، پارچه نمدی سبز رنگ بپیچید.

گلبرگ ها را مانند شکل بر روی شاخه بچسبانید.

برگ ها را روی هم بگذارید و بدوزید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش دوم

برای ساخت این گل نمدی زیبا نیاز به چسب نیست. از 2 رنگ مختلف استفاده کنید. پارچه نمدی را به صورت دایره و در 2 رنگ کوچک و بزرگ برش بزنید. حالا این گلبرگ ها را شبیه به شکل، با نخ و سوزن به هم متصل کنید.

وقتی که دوخت تمام شد، کافی است نخ را بکشید تا گلبرگ ها جمع گردند. اگر گیره یا سنجاق ساده ای در دست دارید، می توایند این گل های نمدی را روی آن بچسبانید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش سوم

برای روش سوم گلسازی با نمد شما به یک نوع پارچه نیا دارید. گلبرگ ها را شبیه به شکل برش بزنید و با نخ و سوزن به هم وصل کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش چهارم

قطعه مستطیل شکلی را از پارچه نمد ببرید.

دو طول مستطیل را کنار هم بگذارید.

با چسب دو لبه را به هم بچسبانید و مراقب باشید که تمام پارچه نچسبد.

با قیچی مانند تصویر 1، برش ایجاد کنید.

مطابق تصویر 2، پارچه برش زده را رول کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش پنجم

برای ساخت گل نمدی شبیه به این شکل کافی است 8 دالبر مطابق شکل از پارچه در آورید.

طرح ها را قیچی کنید و مطابق شکل یک تا کنید.

4 عدد از طرح دالبری نیاز است.

این طرح ها را مانند شکل، یکی زیر یکی رو قرار دهید.

با وصل کردن ناحیه سوزن ته گردها، گل نمدی آماده می شود.

برای تزیین گل می توانید از دکمه های رنگی در وسط گل استفاده کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش های جدیدتری از گلهای نمدی

امروزه نمد از پرکاربردترین پارچه ها برای ساخت انواع کاردستی زیبا برای کودکان و نیز خلاقیت برای ساخت وسایل تزیینی و کاربردی در منزل است، درست کردن گل با نمد ایده جذاب و زیبایی است که مصارف کاربردی زیادی از جمله برای استفاده دکوری و یا برای تزیین گلسر، پیراهن، کفش، کیف و بسیاری دیگر از اکسسوری های دخترانه کابرد دارد. در ادامه انواع آموزش های بالا از گلهای نمدی، در این بخش، چند آموزش دیگر از ساخت گل نمدی را به اشتراک گذاشته ایم که با کمی دقت در تصاویر و با داشتن ذوق و سلیقه به راحتی می توانید مدل ساختن این گلهای زیبا را الگو بگیرید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

آموزش دوخت گل شقایق زیبا

برای دوختن این گل نمدی زیبا، نیاز است مطابق تصویر بالا، 4 گلبرگ از نمد قرمز رنگ را برش بزنید، سپس با نخی به همان رنگ دور تا دور گلبرگ را دوخت دندان موشی بزنید و گلبرگ ها را به هم وصل کنید. برای پر کردن مرکز گل هم می توانید از روش تو پر دوزی استفاده کنید و برای این کار از نخ مشکی استفاده کنید، همچنین برای پرچم گل هم می توانید منجوق های مشکی را روی گلبرگ ها بدوزید.

آموزش دوخت گل نمدی زیبا

برای ساخت این گل زیبا هم می توانید از روی پارچه نمدی با رنگ دلخواه، دایره هایی برای گلبرگ های گل برش بزنید و سپس با استفاده از قیچی دندانه دار، اطراف این دایره ها را برش بزنید تا حالت دالبر به خود بگیرد و سپس همانند تصویر، یکی از دایره ها را از قسمت وسط تا کنید و آن را با چسب حرارتی روی دایره کوچک تر بچسبانید. برای زیباتر شدن گل می توانید از دو رنک پارچه نمدی برای گلبرگ ها استفاده کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با هفت روش آسان و راحت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نمد دوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات