نمایش بیش از 20 هزار تن سنگ کوپ در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ نیم‌ور


نمایش بیش از 20 هزار تن سنگ کوپ در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ نیم‌ور

مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی گفت: در این نمایشگاه بیش از 20 هزار تن سنگ کوپ از بیش از 300 معدن کشور به نمایش در می آید.

میرزایی روز یکشنبه ۱۸ مهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۳ مهر در محل دائمی نمایشگاه های نیم‌ور محلات برگزار می شود.مهمان شاخص افتتاحیه معاون امور معادن وزارت صمت خواهد بود و البته مهمانان دیگری در این آیین حضور خواهند داشت.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع با حضور ۴۰۰ شرکت و معدن برگزار می شود که ۲۰ درصد از شرکت کنندگان از استان مرکزی هستند. در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از ۱۸ استان کشور حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی تصریح کرد: در غرفه ماشین آلات از کشور ترکیه فعالینی حضور دارند که البته شرکت هپکو نیز در این حوزه اعلام آمادگی کرده است. همچنین تجار و بازرگانانی از ترکیه، ایتالیا، قطر، امارات، روسیه، ارمنستان، قزاقستان، بنگلادش و مجارستان و سفرای آفریقای جنوبی، جمهوری چک، بنگلادش مهمانانی دعوت شده اند.

میرزایی بیان کرد: ۵۰ متر مربع از نمایشگاه در اختیار شرکت شهرک ها قرار دارد که کنسرسیوم محلات، قم، اصفهان، یزد و محلات و آذربایجان غربی در این مجموعه از سوی شرکت شهرک ها دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: ۳۱۸ واحد فرآوری سنگ در نواحی و شهرک های صنعتی استان حضور دارند که ۲۵۹ واحد متعلق به محلات و نیم‌ور است، همچنین از ۱۸۳ واحد بهره بردار ۱۵۰ واحد در محلات و نیم‌ور مستقر هستند که در این نمایشگاه نیز حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی با اشاره به برنامه های جانبی این نمایشگاه اضافه کرد: برگزاری ۱۳ دوره آموزشی تخصصی در حوزه سنگ با همکاری شرکت شهرک های استان، معرفی کنسرسیوم های صادراتی با حضور ۶ استان، اجرای خط نقاشی با سنگ، اجرای مجسمه تراشی در محوطه، برگزاری میز تخصصی سنگ در روز ۵ شنبه و... از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش