تجمع اعتراضی مالکان مسکن مهر پردیس


تجمع اعتراضی مالکان مسکن مهر پردیس

جمعی از مالکان مسکن مهر پردیس در اعتراض به تحویل واحد‌های نیمه تمام و خلف وعده‌های مکرر مسئولان شرکت عمران پردیس در تکمیل و رفع نواقص این واحدها، مقابل وزارت مسکن و شهرسازی دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی مالکان مسکن مهر پردیس
نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه خانه سازان صفه در این باره اظهار داشت: با توجه به اعلام رسمی تحویل واحد‌های مسکن مهر پروژه صفه در اردیبهشت ماه، مالکان این پروژه اقدام به تسویه حساب و دریافت دفترچه قسط کردند، اما متوجه شدند واحد‌ها با پیشرفت ۸۰ درصدی اعلام تحویل شده است.

وی ادامه داد: قرار بود نواقص بلوک‌ها جهت تحویل رفع شود که متاسفانه انجام نشد و چندین جلسه مذاکره و تجمع اعتراضی به جایی نرسید تا اینکه در تاریخ ۲۶/۴/۱۴۰۰ و در آخرین تجمع اعتراضی صورتجلسه‌ای بین شرکت عمران، پیمانکار و مالکان به امضا رسید که بر اساس آن باید نواقص رفع و بلوک‌ها و واحد‌ها تا پایان مردادماه تحویل می‌شد.

نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه صفه تصریح کرد:، اما اکنون نیمه مهرماه فرا رسیده و نه تنها هیچ بلوک و واحدی به طور کامل و ۱۰۰ درصدی قابل تحویل نیست که اغلب با معضل فقدان آب، برق و گاز رو به رو هستند.

وی گفت: بنابراین مجددا تجمع اعتراضی این بار مقابل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، که پس از مذاکره، ابتدا به جناب آقای مهر آبادی در سازمان ملی زمین و مسکن و سپس به شرکت مادر تخصصی عمران ارجاع داده شدیم و در نهایت قول پیگیری و رفع مشکلات داده شد.

بنا بر این گزارش در حالی بسیاری از واحد‌های مسکن مهر پردیس در پایان دولت گذشته و با حضور رئیس جمهور اعلام تحویل و واگذاری شد که اغلب همچنان نیمه تمام و غیرقابل سکونت هستند.

این در حالی است که تحویل این واحد‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری از مالکان مستاجر پروژه که تحت فشار پرداخت اجاره بهای سنگین قرار دارند را رفع و به روان‌تر شدن عرضه و تقاضای مسکن و کاهش قیمت‌ها کمک شایانی کند.
تجمع اعتراضی مالکان مسکن مهر پردیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...