تداوم فعالیت ویروس کرونا با 2 فوتی و 306 مبتلا جدید در یزد


تداوم فعالیت ویروس کرونا با 2 فوتی و 306 مبتلا جدید در یزد

یزد - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از 922 نمونه گرفته شده از افراد مشکوک به کرونا درشبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 306 بیمار مبتلای قطعی به این ویروس در استان شناسایی شدند.

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سید ابراهیم سلمانی افزود: از مبتلایان جدید ویروس کرونا در استان یزد ۵۱ نفر در بیمارستان ها بستری شدند و ۲۵۵ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می کنند.

سلمانی از فوت ۲ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان یزد خبرداد و افزود: در شبانه روز گذشته یک نفر در شهر یزد و یک نفر نیز در مهریز قربانی بیماری کووید-۱۹ شدند.

وی تصریح کرد: اکنون ۴۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری که از این تعداد ۸۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی مناطق مختلف استان از نظر شیوع کرونا، شهرستان های میبد، خاتم ، مهریز، بهاباد، تفت و مروست هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند.

همچنین شهرستان یزد، ابرکوه، بافق و اردکان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان اشکذر تنها شهرستان با وضعیت آبی کرونایی در استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان