استاندار فارس افتخار آفرینی کشتی‌گیران استان را تبریک گفت


استاندار فارس افتخار آفرینی کشتی‌گیران استان را تبریک گفت

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با ارسال پیامی کسب نشان‌های طلای کشتی جهانی را که میثم دلخانی و محمدرضا گرایی ورزشکاران این استان کسب کردند،تبریک گفت.

در پیام محمد هادی ایمانیه که شامگاه یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ، آمده است : پهلوانان خطه قهرمان پرور فارس، جناب آقای گرایی و جناب آقای دلخانی و سایر افتخار آفرینان ایران اسلامی با کسب مدال در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد که در کشور نروژ برگزار شد باعث شادی و مسرت همه مردم ایران علی‌الخصوص هم استانی‌های عزیز شدند.
درود خدا بر غیرت این جوانان که با حضور دلاورانه خود و کسب عناوین قهرمانی در سکوهای بین‌المللی، دل مردم ورزش دوست استان فارس را شاد کردند و نام ایران را بلند آوازه نمودند.
وی همچنین از مربیان و همه دست‌اندکاران کشتی که زمینه کسب این افتخارات را فراهم کردند، قدردانی کرد.
استاندار فارس نوشت: اینجانب این موفقیت ارزشمند را به مردم شریف استان فارس و پهلوانان عزیز و خانواده محترم ایشان تبریک عرض نموده و تدوام پیروزی در عرصه‌های گوناگون ورزشی را برای ورزشکاران ایران اسلامی از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.

میثم دلخانی و محمدرضا گرایی کشتی گیران شیرازی شرکت کننده در پیکارهای کشتی فرنگی جهانی ۲۰۲۱ نروژ با برتری برابر حریفان ۲ نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ شامگاه یکشنبه موفق شدندبه ترتیب حریفانی از گرجستان و روسیه را شکست دهند و ۲ بار پرچم کشورمان را بر بام کشتی جهان به اهتزاز در آورند.

شیرازی ها جشن شادی گرفتند

علاقه مندان به کشتی در شیراز که ازطریق تلویزیون شهری در جلو منزل گرایی و دلخانی فینال این رقابت ها را تماشا می کردند پس از کسب۲نشان طلا به جشن و پایکوپی پرداختند و با فریاد ایران ایران جلوه خاصی به شیراز دادند.

استان فارس با چهار کشتی گیر بیشترین سهمیه در مسابقات جهانی نروژ داشت

محمدرضا گرایی و میثم دلخانی نشان طلا گرفتند ، محمد علی گرایی نشان برنز گرفت و محمدرضا مختاری هم در نخستین حضور جهانی خود به مقام پنجم دست یافت.

سجاد عباس‌پور، مهرداد مردانی، میثم دلخانی،محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی، پژمان پشتام و رامین طاهری نفرات ۱۰ وزن تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی تشکیل می دادند.
محمد بنا به عنوان سرمربی، بهروز حضرتی‌پور، رسول جزینی، لقمان رضایی، عادل بالی‌تبار، رحیم گیوی از شیراز به عنوان مربیان تیم ایران را همراهی کردند.

این رقابت ها پانزدهم مهرماه آغاز شد و شامگاه ۱۸ همین ماه با تعیین تیم های برتر جهان در نروژ پایان یافت.

رده بندی تیمی این مسابقات
۱- روسیه ۱۵۲ امتیاز ۲- ایران ۱۴۶ امتیاز ۳- آذربایجان ۱۰۷ امتیاز ۴- گرجستان ۹۲ امتیاز ۵- ترکیه ۶۶ امتیاز ۶- مجارستان ۶۰ امتیاز ۷- ژاپن ۵۴ امتیاز ۸- ارمنستان ۴۹ امتیاز ۹- لهستان ۴۶ امتیاز ۱۰- بلاروس ۴۰ امتیاز.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا