شادی شیرازی‌ها پس از 2 طلای جهانی دلخانی و گرایی در کشتی فرنگی


شادی شیرازی‌ها پس از 2 طلای جهانی دلخانی و گرایی در کشتی فرنگی

شیراز-ایرنا- شیرازی‌ها پس از آنکه میثم دلخانی و محمدرضا گرایی کشتی گیران اهل این شهر موفق به کسب مدال طلای جهانی در رشته کشتی فرنگی شدند به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر یکشنبه ساعتی قبل از شروع دیدار فینال علاقه مندان به کشتی با حضور در جلو منازل میثم دلخانی و محمدرضا گرایی از طریق تلویزیون شهری مبارزه همشهری خود را شاهد بودند و هر امتیاز که آنها می گرفتند به جشن و شادی می پرداختند و پرچم ایران را تکان می دادند.

پس از اینکه کشتی‌های میثم دلخانی و محمدرضا گرایی تمام شد ، شیرازی ها در خیابان های شیراز به جشن و شادی پرداختند و فریاد ایران ایران ، فضای شیراز را جلوه خاصی داد.

میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ شامگاه یکشنبه موفق شدندبه ترتیب حریفانی از گرجستان و روسیه را شکست دهند و ۲ بار پرچم کشورمان را بر بام کشتی جهان به اهتزاز در آورند.

میثم دلخانی شامگاه یکشنبه در مرحله نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم لری آبولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد و مدال طلای جهانی را بر گردن آویخت.

شادی شیرازی‌ها پس از 2 طلای جهانی دلخانی و گرایی در کشتی فرنگیگرایی

گرایی نیز در فینال این رقابت ها به مصاف نظیر عبدالله‌یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ او را شکست داد و به مدال طلای جهانی دست یافت.

استان فارس با چهار کشتی گیر بیشترین سهمیه در مسابقات جهانی نروژ داشت.

محمدرضا مختاری ، میثم دلخانی ، محمدرضا و محمد علی گرایی چهار کشتی گیر شرکت کننده از فارس در مسابقات جهانی نروژ هستند.

سجاد عباس‌پور، مهرداد مردانی، میثم دلخانی،محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی، پژمان پشتام و رامین طاهری نفرات ۱۰ وزن تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی تشکیل می دهند.
محمد بنا به عنوان سرمربی، بهروز حضرتی‌پور، رسول جزینی، لقمان رضایی، عادل بالی‌تبار، رحیم گیوی از شیراز به عنوان مربیان تیم ایران را همراهی می‌کنند.

این رقابت ها پانزدهم مهرماه آغاز شد و شامگاه ۱۸ همین ماه با تعیین تیم های برتر جهان در نروژ پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها