امام جمعه شیراز:نظارت دقیق بر ادارات فارس در اولویت مدیران حراست باشد


امام جمعه شیراز:نظارت دقیق بر ادارات فارس در اولویت مدیران حراست باشد

شیراز-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز،در گردهمایی سالانه مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان به موضوع نظارت دقیق بر مجموعه‌های اداری استان به عنوان مهمترین اولویت کاری تأکید کرد.

بر پایه مطلب دریافتی ایرنا به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)،گردهمایی سالانه مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به میزبانی مدیرکل اطلاعات استان برگزار گردید.

در این نشست که در محل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و در فضایی آکنده از همدلی و معنویت برگزار شد، مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان فارس با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

در این مراسم، حضرت آیت الله لطف الله دژکام ضمن ایراد سخنرانی در خصوص چارچوب‌ها، الگوهای عملی و رفتاری کارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی استان،به موضوع نظارت دقیق بر مجموعه‌های اداری استان به عنوان مهمترین اولویت کاری تأکید و خاطر نشان کرد که برخوردها و تذکرات نیروهای حراستی باید با شفقت و دلسوزی انجام بگیرد و حاوی این پیام به کارمند متخلف باشد که این هشدار به قصد نجات وی از آتش بوده و این اقدام دینی باید به نحوی صورت پذیرد که موجب بدبینی مردم نسبت به نظام نشود.

عدم عادی انگاری ارتباط مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل، داشتن روحیه انتقادپذیری و عدم غرور و خود بزرگ بینی، توجه ویژه به فساد و رانت‌خواری در دستگاه‌های اجرایی و حراست از مرزهای دینی و اسلامی از محورهای مهم سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در این نشست بود.

در ابتدای این همایش مدیرکل اطلاعات استان، ضمن بیان خیرمقدم به نماینده محترم ولی فقیه در استان و مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان بر لزوم بهره‌مندی از فضایل اهل بیت (ع) و به کارگیری منویات آل الله در زندگی و کار و همچنین توجه به خانواده کارکنان حراستی تأکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین اظهارنظر جنجالی بن گویر درباره زندانیان فلسطینی