معامله صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری تامین سرمایه نوین در اسنپ، امکان‌ پذیر شد


معامله صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری تامین سرمایه نوین در اسنپ، امکان‌ پذیر شد

امکان خرید و فروش واحدهای صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه نوین با نماد «تنوین»، در اپلیکشین اسنپ فراهم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ نشست خبری امکان خرید و فروش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین در سوپر اپ اسنپ، امروز و با حضور میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، داوود رزاقی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین و مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ برگزار شد.

داوود رزاقی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین، در ابتدای این مراسم اظهار داشت: شرکت تامین سرمایه نوین، امکان همکاری با اسنپ در راستای اعطای مجوز سرمایه‌گذاری غیرمستقیم را فراهم کرده است.

به گفته مدیرعامل تامین سرمایه نوین، با رونمایی از این پلتفرم، افراد بدون مراجعه به شبکه بانکی و زیرمجموعه‌‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری خود را ثبت کنند که به تبع این امر، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و به فرهنگ‌سازی نیز کمک می‌کند.

میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس نیز با تاکید بر تصمیم جدی سازمان بورس برای توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم گفت: به دلیل اعتراضات سهامداران، مشکلات موجود و توسعه اکوسیستم بازار سرمایه، به این نتیجه رسیدیم که راهی به جز سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سهام وجود ندارد.

وی افزود: در دستورالعمل جدید سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مجوز صدور و ابطال در اپلیکیشن‌های خارج از بازار سرمایه نیز فراهم شده است و اسنپ به عنوان یکی از شرکت‌های بالغ و بزرگ کشور، برای این موضوع پیش قدم شد. امیدوار هستیم در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم وزن فعالیت‌های فین‌تکی را در اپلیکیشن اسنپ بیشتر مشاهده کنیم.

در ادامه این مراسم، مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ تصریح کرد: مجموعه اسنپ توانسته است طی یک سال، پلتفرم مدیریت سرمایه را توسعه دهد و از امروز، همه کاربران می‌توانند از طریق اسنپ در این پلتفرم‌ها ثبت‌‌نام کرده و سرمایه‌گذاری خود را تکمیل کنند.

معامله صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری تامین سرمایه نوین در اسنپ، امکان‌ پذیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟