خوشحالی استقلالی ها از قهرمانی یک سرخپوش


محمدهادی ساروی که شب گذشته با دوبنده قرمز قهرمانی جهان را تصاحب کرد، یکی از هواداران پر و پا قرص استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدهادی ساروی کشتی گیر دسته 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران شب گذشته موفق شد با غلبه بر الکس زوکه از مجارستان مدال طلای رقابت های جهانی نروژ را به خود اختصاص دهد. کشتی گیر جوانی که با دوبنده قرمز این عنوان ارزشمند را تصاحب کرد اما تصاویر او در رشته فوتبال و حضور با پرچم آبی و استقلال، شب گذشته باز هم سوژه فضای مجازی شد.

خوشحالی استقلالی ها از قهرمانی یک سرخپوش

ساروی که چند ماه پیش در رقابت های المپیک مدال برنز را بر گردن آویخته بود، این بار یک مدال خوش رنگ و قهرمانی جهان را به تالار افتخارات خود اضافه کرد و توانست با اقتدار و هنرنمایی، عنوان قهرمانی را مقابل حریف قدرتمند مجارستانی به خود اختصاص دهد.

پس از اینکه ساروی در رقابت های المپیک در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد، تصاویری از این کشتی گیر با پرچم استقلال در استادیوم آزادی منتشر شد. ساروی که علاقه فراوانی به فوتبال دارد، یکی از هواداران متعصب استقلال است که برای دیدن بازی های این تیم پای به ورزشگاه آزادی گذاشته بود.

خوشحالی استقلالی ها از قهرمانی یک سرخپوش

انتشار این تصویر از ساروی کافی بود تا کاربران استقلال آن را به صورت گسترده ای در فضای مجازی منتشر کنند و ساروی جوان را بابت مدال برنز مورد ستایش قرار دهند. شب گذشته نیز پس از قهرمانی این کشتی گیر در مسابقات جهانی، یک بار دیگر تصویر او با پرچم آبی فضای مجازی را درنوردید و حتی کانال رسمی باشگاه استقلال نیز در این خصوص اطلاعیه ای را صادر و قهرمانی ساروی را به او تبریک گفت.

خوشحالی استقلالی ها از قهرمانی یک سرخپوش

به هر شکل این کشتی گیر جوان، 23 ساله و آملی می تواند در میادین متعددی برای تیم ملی روی تشک رفته و افتخارآفرینی کند. او امیدوار است در رقابت های المپیک بعدی، مدال خوش رنگ طلا را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

خوشحالی استقلالی ها از قهرمانی یک سرخپوش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی