نحوه ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو


نحوه ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که از رنگ چشم های خود ناراضی هستند. ما در انتخاب رنگ چشم هایمان نقشی نداریم، اما می توانیم با استفاده از لنز ها به رنگ مورد علاقه خود دست پیدا کنیم. لنز رنگی آسان ترین و پرطرفدار ترین راه برای تغییر رنگ چشم است. کسی […] نوشته نحوه ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو اولین بار در چطور پدیدار شد.

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که از رنگ چشم های خود ناراضی هستند. ما در انتخاب رنگ چشم هایمان نقشی نداریم، اما می توانیم با استفاده از لنز ها به رنگ مورد علاقه خود دست پیدا کنیم. لنز رنگی آسان ترین و پرطرفدار ترین راه برای تغییر رنگ چشم است. کسی که برای یک بار از لنز رنگی استفاده کند، تغییر زیادی را در چهره خود مشاهده خواهد کرد. لنز های رنگی به شما این امکان را می دهند تا رنگ چشم خود را تغییر دهید و ظاهر و چهره ای متفاوت و چشم گیر داشته باشید. شاید در عکس ها مشاهده کرده باشید که برخی سلبریتی ها رنگ لنز هایشان را با رنگ آرایش یا رنگ موهای خود ست کرده و ظاهری فوق العاده را به دست آورده اند. ما در این بخش به شما روش ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو پیشنهاد خواهیم داد. در ادامه با همراه باشید.

انواع لنز

لنز های رنگی در دو نوع مختلف وجود دارند. لنز طبی رنگی و لنز رنگی، دو نوعی است که معمولا برای افراد مختلف تهیه شده است. لنز های طبی رنگی معمولا توسط افرادی استفاده می شوند که تنبلی چشم دارند، اما در عین حال دوست دارند که چشم رنگی داشته باشند. لنز های طبی رنگی علاوه بر اینکه دید شما را اصلاح می کنند، رنگ چشمانتان را نیز تغییر می دهند.

لنز های بدون نمره و ساده برای افرادی است که صرفا می خواهند تغییر رنگ چشم را تجربه کنند و برایشان جنبه آرایشی و زیبایی دارد.

چگونه یک لنز رنگی مناسب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک لنز رنگی مناسب باید به نکات بسیاری توجه کنید. فاکتور هایی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید. لنز رنگی مناسب برای شما به رنگ پوست و رنگ موی شما بستگی دارد.

اگر رنگ چشم های شما روشن است، بهتر است که از لنز های شفاف استفاده کنید. لنز های شفاف باعث می شوند تا خط عنبیه شما مشخص شود و رنگ طبیعی چشمانتان را محسوس کند.

اگر رنگ چشمان شما تیره است، بهتر است که از لنز های مات استفاده کنید. اگر دوست دارید ظاهری طبیعی داشته باشید می توانید از لنز های عسلی، قهوه ای روشن و یا فندقی استفاده کنید. اما اگر به رنگ های روشن علاقه دارید، لنز آبی، سبز یا بنفش روشن می تواند ظاهری خاص و فوق العاده به شما بدهد.

شما می توانید لنز های خود را از مارک های معتبری تهیه کنید که فروشگاه وحدت این لنزها را عرضه می کند. ابتدا باید تحقیق کنید که از چه برندی می خواهید لنز تهیه کنید! برای مثال لنز پلی ویو از برند مارین پلی ویو، لنز جانسون اند جانسون و لنز فستیوال بهترین کانتکت لنز ها (لنز های تماسی) را تولید می کنند و شما می توانید از این برند ها لنز مد نظر خود را تهیه کنید.

ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو

شاید ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو کمی سخت باشد، اما نتیجه نهایی آن بسیار جذاب و زیبا است. شما باید آرایشی انجام دهید تا هارمونی میان رنگ لنز و آرایشتان را حفظ کند. در این بخش درمورد باید ها و نباید های آرایشی لنز های رنگی صحبت خواهیم کرد.

آرایش با لنز آبی

اگر شما از لنز های تماسی آبی استفاده می کنید آرایش اسموکی بهترین گزینه برای شماست. سایه های تیره باعث برجسته تر شدن رنگ چشمانتان می شود و هارمونی بسیار زیبایی را شکل می دهد. سایه های نقره ای و سیاه و سفید را با مقداری از سایه سرمه ای ترکیب کنید. همیشه با به کار بردن روشن ترین رنگ ها در گوشه داخلی چشمتان شروع کنید. به این ترتیب هرچه به گوشه های خارجی چشم نزدیک می شوید سایه ها را تیره تر کنید. این گونه به راحتی می توانید یک آرایش جذاب همراه با چشم هایی حیرت انگیز داشته باشید. برای لنز های رنگی آبی می توانید مژه های پر پشتی داشته باشید. اگر مژه های بلندی دارید، میتوانید از ریمل و فرمژه استفاده کنید، اما اگر مژه های کمی دارید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

آرایش با لنز سبز

اگر قصد دارید از لنز های سبز استفاده کنید بهترین آرایش مخصوص چشم شما آرایش کرم رنگ است. از آنجا که رنگ چشم دارای ته رنگ کرم و طلایی و قهوه ای است، استفاده از آرایش برنز به برجسته سازی چشمانتان کمک می کند. هنگام انتخاب رنگ برنز، برنز مات را انتخاب کنید! زیرا با چشم های سبز خارق العاده به نظر می رسید. برنز های مات در گرم کردن رنگ پوست بسیار عالی عمل می کنند. همچنین استفاده از رنگ های قهوه ای برای سایه و رژ گونه می تواند ظاهری فوق العاده به آرایش شما ببخشند.

نحوه ست کردن رنگ لنز با آرایش و رنگ مو

آرایش با لنز قهوه ای

لنز قهوه ای یک انتخاب محبوب میان افراد چشم رنگی می باشد. اما هنگام آرایش پیچیدگی بیشتری دارد. از آنجا که طیف وسیعی از رنگ های قهوه ای در دسترس است، برخی از سایه های قهوه ای عالی عمل می کنند. چشم های قهوه ای روشن بهتر است با رنگ های گرم و روشن مانند رنگ زرد برجسته شود، زیرا به تقویت ته رنگ طلایی موجود در چشم کمک می کند. اگر لنز های قهوه ای متوسط را انتخاب می کنید، از رنگ های روشن تری استفاده کنید. برخی از رنگ هایی که ارزش امتحان کردن دارند سبز و آبی است که ته رنگ مایل به سبز را در چشمان قهوه ایتان پنهان می کند.

آرایش با لنز های خاکستری

لنز های خاکستری با رنگ نارنجی، زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد. این رنگ ها می تواند به رنگ های مسی، هلویی، نارنجی روشن، آجری نیز تغییر کند. برای آرایش چشمان خود از داخلی ترین قسمت چشم از سایه های روشن استفاده کنید و سپس که به گوشه های خارجی می روید، سایه های تیره تر را به کار بگیرید. یکی دیگر از ترکیب رنگ هایی که می تواند ظاهر فوق العاده ای ایجاد کند، ترکیب سیاه و نقره ای است که با لنز های خاکستری بسیار عالی عمل می کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک