جانشین فرمانده نیروی انتظامی: یگان ویژه در فتنه 88 درخشید


جانشین فرمانده نیروی انتظامی: یگان ویژه در فتنه 88 درخشید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: یگان ویژه در برابر هنجار شکنان و ناامن کنندگان بت شکن است.

به گزارش مشرق، مراسم سومین روز از هفته ناجا با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های ویژه ناجا برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:همین که در عصر انقلاب اسلامی و مدیریت ولایت فقیه زندگی می کنیم برای ما توفیقی است و توفیق بیشتر اینکه لباس نیروهای مسلح را به تن داریم و بالاتر اینکه فرمانده ما یک فقیه و مجتهد در جایگاه ولی فقیه و نایب امام عصر (عج) است و این تفاوت نیروی مسلح ما نسبت به سایر کشورهاست چراکه وصل به طاغوت نیست و به دین وصل است و در هر عرصه ای که وارد می‌شود موفق و پیروز است.

سردار رضایی تصریح کرد: از سرمایه های نیروی مسلح اعتماد مردم است که نتیجه هدایت فرمانده کل قوا است. امروز نیروهای مسلح ایران در جهان زبانزد و سرافراز است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی مسلح همه چیز را در راه خدا می بیند و امروز نیروی مسلح ما در داخل جغرافیای سیاسی ایران و چه در مرزها به عنوان مستشار بت شکن است؛ مدافعان حرم پوزه استکبار را به خاک مالیده و استکبار در آخر از منطقه خارج شده و مردم آنها را از افغانستان با ذلت و خواری فراری دادند.

وی با بیان اینکه موج انقلاب اسلامی به برکت انسجام نیروهای مسلح در ایران دیده می شود جبهه مقاومت بخشی از مسیر نیروی مسلح و شعاع انقلاب اسلامی است تصریح کرد: امروز انقلاب در مسیر بعثت و عاشورا است که بسترسازظهور است. امروز نیروی مسلح مفتخر است که خود را بستر ساز ظهور می بیند، چرا که بعد از ۴۱ سال از انقلاب منسجم تر در انجام وظایف قانونی و الهی هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ناجا امروز تکیه گاه و در کنار مردم بوده و در بسیاری از موارد چون بحران کرونا و برقراری امنیت در انتخابات در کنار مردم بوده است اظهار داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب، کودتا، جنگ تحمیلی و ترورها را آغاز کردند که همه را خنثی کردیم.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی امن است در حالی که هجمه های سیاسی و فرهنگی تحمیل کردند اما به خود آنها برگشت.

سردار رضایی افزود: ناجا خادم مردم است و مردم از ناجا اقتدار توام با مهربانی می بیند.

وی افزود: یگان ویژه ناجا همه کاره است در کنار مردم قرار دارد در سیل، انتخابات، کرونا و ...و باید گفت یگان ویژه در برابر ناهنجارکنندگان و ناامن کنندگان بت شکن است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در اغتشاشات خوزستان حق با مردم بود اما دشمن از این مساله سو استفاده کرده اما ناجا در کنار مردم آمد و این توطئه را خنثی کرد؛ باید گفت که قوای یگان ویژه، اسلامی است و هوشمندانه عمل می کند، حقوق شهروندی را حفاظت کرده و پاسدار ارزش ها است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز روح حاکم بر یگان ویژه انقلابی بودن و هوشمندانه عمل کردن است؛ دشمن توطئه و فتنه های بسیاری ایجاد می کند مثل توطیه های سالهای ۹۸ ،۹۹ و ۸۸ که همه خنثی شد و در فتنه ۸۸ یگان ویژه خوش درخشید.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به یگان ویژه افتخار می کند بر ادامه این مسیر تاکید کرد و گفت: امروز یگان ویژه نیروی استراتژیک در منطقه و شکست ناپذیر است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج