برگزاری دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان مشاغل خانگی در اردبیل


برگزاری دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان مشاغل خانگی در اردبیل

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان این طرح در امامزاده سیدعبدالعزیز محله نیار اردبیل برگزار شد. 

این دوره دو ساعته 19 مهر با همکاری دفتر تسهیلگری محله نیار و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد ضمن تشریح فرآیند اجرایی طرح به سوالات مخاطبان پاسخ‌های مناسب ارائه گردید.

در این دوره عضو شورای راهبری و علمی دبیرخانه ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون ویژگی و مزایای طرح توسعه مشاغل خانگی، نحوه شرکت در دوره‌های آموزشی، اتصال به بازار و راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی را برای متقاضیان تشریح کرد.

تقی قاسمی خادمی خاطر نشان کرد: هدایت شغلی مناسب و ایجاد بسترهای لازم برای تعداد قابل توجهی از زنان خانه‌دار و همچنین نیروی کار جوان در محله نیار که از محله‌های نسبتا پرجمعیت اردبیل است می‌تواند علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، به چرخه اقتصادی و رونق تولید در اردبیل کمک کند.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت پیشران‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد کمک به تحقق این امر مهم است.

در این جلسه فرم‌های مشاوره و استعدادسنجی توسط هر متقاضی تکمیل و به کارکنان دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در جهاد دانشگاهی استان اردبیل فعالیت دارد تحویل داده شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)