فرشته حسینی به برگشت فکر نمی کند /عکس


فرشته حسینی به برگشت فکر نمی کند /عکس

فرشته حسینی به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند.

فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران متولد تهران است و چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. فرشته حسینی با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازداج کرده است.فرشته حسینی به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند.فرشته حسینی هدفش از ازدواج با نوید محمد زاده را از بین بردن مرزهای جغرافیایی دانسته .

فرشته حسینی به برگشت فکر نمی کند /عکس

فرشته حسینی بازیگری را در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. وی بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و در عرصه تئاتر فعالیت داشت، از جمله کارهای او در تئاتر می‌توان نمایش‌های «خشونت علیه زنان» ، «سینما‌های من» ، «شازده کوچولو» ، «ماهی سیاه کوچلو» ، «من موجودی احساساتی هستم» و «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش» را نام برد.

فرشته حسینی به برگشت فکر نمی کند /عکس

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.وی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد و در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند تا کمک خرج خانواده باشد .فرشته حسینی می گوید: روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا