رکوردشکنی شبکه بیت کوین با پردازش 31 میلیارد دلار تراکنش در یک روز


این رکورد بالا نشان دهنده افزایش حجم تسویه روزانه شبکه از حدود 40 برابر از آغاز سال 2020(زمستان 1398) است.

ارزش تراکنش‌های شبکه بیت کوین اخیراً روندی صعودی داشته و در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) به اوج تاریخی خود در ۳۱ میلیارد دلار رسیده است. این رقم تقریباً ۴۰ برابر ارزش تراکنش‌های روزانه در ابتدای سال ۲۰۲۰ است.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از کوین‌تلگراف، ارزش شبکه بیت کوین اخیراً در حال افزایش است و هفته گذشته به بالاترین سطح روزانه خود رسید.
ارزش تسویه روزانه بیت کوین در ۶ اکتبر(۱۴ مهر) به بالاترین حد خود رسید و معاملات ۳۱ میلیارد دلاری با استفاده از شبکه بیت کوین به صورت زنجیره‌ای انجام شد.
این رکورد بالا نشان دهنده افزایش حجم تسویه روزانه شبکه از حدود ۴۰ برابر از آغاز سال ۲۰۲۰(زمستان ۱۳۹۸) است.
رکوردشکنی شبکه بیت کوین با پردازش 31 میلیارد دلار تراکنش در یک روز
بر اساس داده‌های «Coin Metrics» ، حجم تسویه روزانه از آن زمان به شدت کاهش یافته است و شبکه بیت کوین معاملات ۱۱.۶ میلیارد دلاری را در ۱۰ اکتبر(۱۸ مهر) تسویه کرده است.
ویلی وو(Willy Woo) ، تحلیلگر داده‌های درون زنجیره‌ای ، افزایش فعالیت و ارزش تسویه حساب در آخر هفته را اعلام کرد و در توییتی اعلام کرد که حجم پول در حال حرکت بر روی بلاک‌چین بیت کوین در حال حاضر از شبکه‌های اصلی پرداخت مرکزی ویزا و مسترکارت در ایالات متحده کمتر است.
«[شبکه بیت کوین] در حال حاضر ۱۹۰ هزار در ثانیه انجام می‌دهد. این را با ۱۳۰ هزار دلار در ثانیه توسط ویزا برای مشتریان آمریکایی و ۵۵ هزار دلار بر ثانیه برای مسترکارت مقایسه کنید. »
به گفته «Bitinfocharts» ، میانگین ارزش تراکنش انجام شده در شبکه بیت کوین نیز طی سه ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده و به ۷۳۲,۰۰۰ دلار رسیده است که از ابتدای ماه جولای(تیر) ۲۷۳ درصد افزایش داشته است.
رسانه چینی «Wu Blockchain» همچنین شاهد افزایش تعداد معاملات به ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار بوده است.
طبق گزارش « Coin Metrics » ، ارزش روزانه انتقال اتریوم ۵.۳ میلیارد دلار است. اتریوم در اوایل ماه سپتامبر(اواسط شهریور) به طور مختصر حجم تسویه روزانه بیت کوین را تغییر داده بود اما بیت کوین طی چند هفته ،پیشرو شد.
رکوردشکنی شبکه بیت کوین با پردازش 31 میلیارد دلار تراکنش در یک روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه