قول جذاب پیروز قربانی به هواداران


قول جذاب پیروز قربانی به هواداران

پیروز قربانی سرمربی رایکا گفت تیم سازی فرایند طولانی دارد و مازندران معدن استعداد های جوان و آینده دار است. نوشته قول جذاب پیروز قربانی به هواداران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قول جذاب پیروز قربانی به هواداران

پیروز قربانی: تیمی می سازم که همه لذت ببرند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۱
قول جذاب پیروز قربانی به هواداران

پیروز قربانی سرمربی رایکا گفت تیم سازی فرایند طولانی دارد و مازندران معدن استعداد های جوان و آینده دار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروز قربانی پیشکسوت استقلال که فصل گذشته به عنوان دستیار ابراهیم صادقی در سایپا حضور داشت، هدایت تیم رایکای بابل را برعهده گرفت تا پس از فوت نادر دست نشان مربی فقید این تیم، به نوعی جایگزین او نیز شود. قربانی در نخستین صحبت هایش به عنوان مربی جدید رایکای، قول داد تیم خوبی بسازد.

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت:

با توجه به مشکلاتی که داشتیم تمرینات را دیر شروع کردیم اما با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم و اردویی که در تهران برگزار کردیم توانستیم تاخیر تمرینات را جبران کنیم.

وی ادامه داد:

با توجه به این که از پارسال فقط چهار یا پنج بازیکن حفظ شدند و نود درصد تیم جدید هستند ما باید یک تیم جدید را آماده مسابقات کنیم و تیمی جدید بسازیم ،که این فرایند نیاز به حداقل سه ماه زمان دارد، ولی اطمینان دارم که با بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و بازیکنانی که در چند روز آینده به خدمت می گیریم می توانیم یک تیم خوب از نظر فوتبالی تشکیل بدهیم.

پیروز قربانی درباره جذب بازیکنان جوان و بومی نیز افزود:

برای ما شرایط فنی و کیفیت بازیکن فارغ از سنش اهمیت دارد، ما یک جلسه تست گیری داشتیم که از آن چهار یا پنج بازیکن زیر ۲۳ سال آینده دار جذب باشگاه شدند و حالا هم باید چند بازیکن جدید جذب کنیم تا بار تجربی تیم بالا برود.

پیروز قربانی درباره افق دید تیم رایکا در این فصل افزود:

همانطور که گفتم دوس دارم در درجه ی اول تیمی بسازم که فوتبال بازی کند و همه از دیدن بازی هایش لذت ببرند ولی طبیعتا نگاهی به بالای جدول داریم ولی کار بسیار سختی را پیش رو داریم و مطمئن باشید تمام تلاشمان را می کنیم تیمی در حد و اندازه نام بابل بسازیم و این امر نیازمند حمایت هواداران پرشورمان است تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در پایان خاطرنشان کرد:

از هواداران خوب خودمان تشکر می کنم که در این مدت از ما حمایت کردند و در طول بازی ها هم انتظار می رود از ما حمایت کنند و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که هواداران پرشور بابلی بتوانند از روی سکوها ما را حمایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری