طرح الفین گچساران در مسیر زنجیره ارزش از گازهای همراه نفت تا تولید پلیمر


طرح الفین گچساران در مسیر زنجیره ارزش از گازهای همراه نفت تا تولید پلیمر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی و شتاب ایجاد شده در طرح الفین پتروشیمی گچساران گفت: این طرح در زنجیره مهم و بزرگی در صنعت پتروشیمی قرار دارد که خوراک خود را از طرح بیدبلند خلیج فارس دریافت می‌کند و طرح‌های پلیمری نیز از محصول این طرح بعنوان خوراک استفاده می‌کنند. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی در برنامه بازدید میدانی دو روزه خود به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، صبح امروز (دوشنبه، ۱۹ مهرماه) از طرح زنجیره الفین پتروشیمی گچساران بازدید کرد.

وی ضمن ابزار خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی این طرح گفت: پتروشیمی گچساران در زنجیره مهم و بزرگی در صنعت پتروشیمی قرار دارد که خوراک خود را از طرح ملی بید بلند دریافت می‌کند و در بخش پایین دست نیز طرح‌های پلیمری از جمله پتروشیمی دهدشت و پلیمر گچساران از محصول این طرح بعنوان خوراک استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطر نشان کرد: امیدوارم این طرح با تلاش و پیگیری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این طرح و بر اساس قولی که به وزیر نفت داده شده تا پایان سال ١۴٠١ به بهره‌برداری برسد.

محمدی با بیان اینکه، سبد طرح‌های پتروشیمی با برنامه‌ریزی روی خوراک‌های پایه در صنعت پتروشیمی روز به روز بزرگتر می‌شود و به همین نسبت نیز شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه پیگیری مستمر این طرح‌ها را در دستور کار خود داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا