جنجال رابطه ریحانه پارسا با پسر کوچولوتر از خودش ! + فیلم


 جنجال رابطه ریحانه پارسا با پسر کوچولوتر از خودش ! + فیلم

رکنا: ویدیو جدید ریحانه پارسا بازیگر مشهور زن جنجالی و عشقش در خیابان که لحظات رمانتیکی را سپری می کنند جنجال ساز شد.

ریحانه پارسا نام یک چهره ایرانی است که در ابتدای راه موفقیت خود در زمینه بازیگری،اقدام به مهاجرت کرد.ریحانه پارسا بعد از اینکه مهاجرت کرد،هر روز با بروز رفتارهای مبتذل در فضای مجازی کابران را حیرت زده کرد.رفتارهای ریحانه پارسا مورد پسند قشر هنرمند و فرهیخته و فرهنگی نبود و ریحانه پارسا برای اینکه فالوورهایش ریزش نکند و بتواند کاری کند که نامش بر سر زبان ها باشد،دست به رفتارهای مبتذل بیشتری زد. ریحانه پارسا اخیر فیلم جدیدی را در حال گذراندن لحظات رمانتیک در فضای مجازی منتشر کرد.

ریحانه پارسا مدتی است که با یک پسر در ترکیه رابطه عاشقانه دارد و لحظات رمانتیک خود با او را به اشتراک می گذارد.

آنچه که از عشق ریحانه پارسا می دانیم این است که او یک پسر دهه هفتادی است که خود را کارگردان می نامد و چندین موزیک ویدیو را تا به حال کار کرده ولی چندان مشهور نیست. بزرگترین موفقیتی که داشته همکاری با پویان مختاری قمار باز مشهور اینستاگرامی است. احتمالا مدتی که ریحانه پارسا در کنار پویان مختاری بود با این پسر آشنا شده است و رابطه عاشقانه آنها آغاز شده. البته همین پسر تا چند سال پیش در تبریز زندگی می کرده و اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده است.

آیا مهاجرت ریحانه پارسا موفق بوده است ؟

 جنجال رابطه ریحانه پارسا با پسر کوچولوتر از خودش ! + فیلم

قطعا خیر ! این سوال را خود ریحانه پارسا پاسخ داده است و مدتی پیش گفته که من همه چیز را باختم و به آنچه که می خواستم نرسیدم ! ریحانه پارسا شروع طوفانی داشت و توانسته بود میلیونی مخاطب جذب کند و حتی در موزیک ویدیو شادمهر عقیلی حضور داشته باشد ولی بعد از آن با انتخاب های اشتباه (مثل پیوسن به شبکه قمار و پویان مختاری در ترکیه) آینده خود را خراب کرد و الان می توان او را یک شکست خورده تمام عیار نامید چرا که حتی وضع مالی خوبی هم ندارد ! غمگین نیستم اما ناراحتم که دنیا انقدربی رحم شده تا به امثال ما بفهمون در لحظه زندگی کن نه بیشتر نه کمتر چون نه از دیروز خبری خواهد شد و‌ نه از فردا …

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
1 3

حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...