هفتمین یادواره 243 شهید ورزشکار هرمزگان برگزار می شود


هفتمین یادواره 243 شهید ورزشکار هرمزگان برگزار می شود

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، هفتمین یادواره 243 شهید ورزشکار استان برگزار می شود.

محمود رضا امیاری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره با اشاره به اینکه استان هرمزگان دارای ۲۴۳ شهید ورزشکار دارد است، افزود: ارتباط نسل جوان و نوجوان با شهدای انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ هویت ناب اسلامی، پایداری ملی، وحدت و انسجام اسلامی و اشاعه فرهنگ امیدواری به جامعه از اهداف این یادواره شهدای ورزشکار استان است.

وی بیان داشت: شهدای والامقام الگوی خوبی برای ورزشکاران هستند و عزت کشور در گروی عمل کردن به وصیت های شهداست.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده است که همواره شهدا را یاد کنیم، چرا که امروز هر موفقیت و پیشرفتی که درنظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده مدیون ایثار و شهادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.

️امیاری ادامه داد: شهدا چراغ راه هدایت، معلم و هدایت گر جامعه هستند و در مسیر راه شهدا بودن هیچ بن بستی وجود نخواهد داشت و امروز باید در موضوع های فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و اجرای فرامین امام(ره) و رهبری معظم انقلاب باید همه متحد و منسجم درکنار هم عمل کنیم.
هفتمین جشنواره شهدای ورزشکار هرمزگان از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان و با همکاری سپاه امام سجاد(ع)، اداره کل بنیادشهید و امورایثارگران، بسیج ورزشکاران، سایرنهادها و دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود و از ۳۰ خانواده شهید و جانباز با حضور مسوولان کشوری و استانی تجلیل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید