فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم


فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر : با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیفتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه می زند؛ از او دوری کن . اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا می شود و به مقصود می رسی .

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر : در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگی ات پدید می‌آید؛ به خداوند توکل کن و منتظر بمان .

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : طالع خوبی داری. این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می کنی و به شادی و نشاط می رسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت می کند؛ مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر : طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر یا جا به جایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت می داند برای تو پیش بیاید.

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر : طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب زده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است؛ مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا 15روز آن را به تاخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هرچه او صلاح بداند همان می‌شود.

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : به زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته ای که داری می رسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری. به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می شنوید. اگر آرزو یا نیتی داری به آن می رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو؛ خوددار باش و از بدی ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان شاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر : طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر یا انجام معامله ای داری آن را انجام بده که برایت سودبخش است.

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر : طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن زیرا پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد؛ از او برحذر باش . اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می رسی.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : آینده خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می گذاری و به مراد و خواسته ات می رسی .در همه امور به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج آ ‌آ

تعبیر : به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی ات به وجود می‌آورد. اگر در همه امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : نیت خوبی کردی. به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن؛ به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هرکس مگو. به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز / 20 مهر ماه + فیلم

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر : طالعت روشن است. موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده. مال یا چیزی را از دست داده ای؛ آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید . کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید ان شاءالله.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !