کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد


کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

گجت نیوز سه ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 معرفی شدند. ساعت‌های جدید کمپانی Amazefit نه تنها طراحی زیبا و امکانات مناسب بلکه قیمت بسیار خوبی هم دارند. امیزفیت در ماه سپتامبر سال گذشته از ساعت‌های هوشمند دایره‌ای و مستطیلی خود با نام GTR 2 و GTS 2 رونمایی کرده بود و امروز... نوشته کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3...

سه ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 معرفی شدند. ساعت‌های جدید کمپانی Amazefit نه تنها طراحی زیبا و امکانات مناسب بلکه قیمت بسیار خوبی هم دارند.

امیزفیت در ماه سپتامبر سال گذشته از ساعت‌های هوشمند دایره‌ای و مستطیلی خود با نام GTR 2 و GTS 2 رونمایی کرده بود و امروز شاهد رونمایی از سه مدل جدید برای جایگزینی سری قبلی هستیم. گفتیم سه زیرا امسال مدل پرو نیز به این جمع اضافه شده است.

اگرچه هر سه ساعت از ویژگی‌های اصلی مشابهی بهره می‌برند؛ اما هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. یکی از آنها گزینه‌ای پریمیوم است. دیگری قهرمان باتری و مدل آخر هم یک گزینه باریک و سبک به حساب می‌آید. بیایید در ابتدا با عضو جدید شروع کنیم که پیشرفته‌ترین مدل نیز هست.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro

کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

شاسی دایره‌ای شکل امیزفیت GTR 3 Pro از یک آلیاژ آلومینیوم خاص که در هواپیما استفاده می‌شود، ساخته شده است و تنها ۳۲ گرم وزن دارد. شیشه با لبه‌های خمیده نیز به زیبایی آن افزوده است. این ساعت هوشمند در دو مدل عرضه خواهد شد. یک مدل با بند چرم قهوه‌ای به همراه بدنه به رنگ خاکستری روشن و دیگری با بند فلوئور الاستومر مشکی و بدنه‌ای به رنگ خاکستری تیره.

مدل پرو در مقایسه با سال گذشته با یک نمایشگر بزرگتر ۱.۴۵ اینچی با تراکم ۳۳۱ پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت همراه شده است. حاشیه‌های باریک (نسبت صفحه به بدنه ۷۰.۶ درصد) نیز سبب شده که این ساعت ابعاد یکسانی با مدل استاندارد GTR 3 که از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی و نسبت صفحه به بدنه ۶۶ درصد بهره می‌برد، داشته باشد.

کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

همچنین نرخ تازه‌سازی نمایشگر نیز ۶۷ درصد افزایش داشته است. شما می‌توانید از میان ۱۵۰ واچ فیس مختلف گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای هرکدام نیز نسخه‌ ساده‌تری برای استفاده در قابلیت نمایشگر همیشه روشن ارائه شده است. از این طریق مصرف انرژی دستگاه کاهش پیدا می‌کند.

برخی از این واچ ویس‌ها را حتی می‌توان ویرایش کرد که یعنی خودتان انتخاب کنید کدام ویجت‌ها (ضربان قلب، تعداد گام، وضعیت آب و هوا و …) را نشان دهند.

در بدنه کناری ساعت هوشمند GTR 3 Pro دو دکمه قرار گرفته است. البته دکمه بالایی در واقع یک تاج چرخان است که می‌توان از آن برای گردش در منو‌ها و همچنین مشاهده نوتیفیکیشن‌های طولانی استفاده کرد.

#gallery-1#gallery-1 .gallery-item#gallery-1 img#gallery-1 .gallery-caption

Amazefit در این نسل از ساعت‌های هوشمند خود از سیستم عامل Zepp OS در کنار یک رابط کاربری به‌روز شده استفاده کرده است. البته این سیستم عامل به اندازه Wear OS گوگل قدرتمند نیست؛ اما از برخی برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. این برنامه‌ها در یک فریم ورک خاص که برای کاهش مصرف انرژی طراحی شده‌ است، کار می‌کنند.

یکی از حدود ۱۰ برنامه موجود با Home Connect که یک ابزار بین برندی برای کنترل گجت‌های خانه هوشمند به حساب می‌آید، ادغام شده است. شرکت Amazefit در حال آماده‌سازی یک کیت توسعه برنامه وب محور است که به افراد اجازه می‌دهد به راحتی واچ فیس و حتی برنامه مورد نظر خود را توسعه دهند. شما همچنین می‌توانید نتیجه کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از نتیجه خلاقیت آنها نیز استفاده کنید.

کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

این ساعت هوشمند می تواند داده‌های مربوط به سلامتی شما را با Apple Health و Google Fit همگام سازی کند و همچنین هیچ مشکلی برای کار کردن با برنامه‌های محبوبی همچون Strava، Relive، RunKeeper و … ندارد. البته در زمان عرضه، GTR 3 Pro از همه این سرویس‌ها پشتیبانی نخواهد کرد؛ اما در آینده نزدیک چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

در رابطه با ویژگی‌های سلامتی محور آن نیز باید گفت که ساعت جدید امیزفیت می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون شما را به صورت مستمر ردیابی کند. اندازه‌گیری سطح اکسیژن خود تنها ۱۵ ثانیه طول می‌کشد. این در حالی است که نسل دوم این ساعت به ۳۰ ثانیه برای انجام این کار نیاز داشت.

قابلیت ردیابی خواب نیز بر مراحل مختلف خواب نظارت می‌کند و حتی می‌توان چرت‌های کوتاه در طول روز را هم تشخیص دهد. شما همچنین می‌توانید گزینه‌ای را برای ردیابی وضعیت نفس کشیدن خود در هنگام خواب فعال کنید.

کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

ساعت هوشمند Amazefit GTR 3 Pro از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. این ساعت در برابر نفوذ آب تا ATM 5 مقاوم است و به همین خاطر می‌توانید آن را به همراه خود به استخر برده و حتی در زیر آب،‌ ضربان قلب خود را اندازه‌گیری کنید.

مدل پرو از مکانیابی ماهواره‌ای بر پایه ۵ صورت فلکی ماهواره‌ای اصلی پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود دقت مکانیابی تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کند. این ساعت همچنین می‌تواند موارد دیگری همچون حداکثر میزان اکسیژن مصرفی و سرعت را در مقایسه با دویدن‌های قبلی نشان دهد.

جی تی آر ۳ پرو به یک میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است تا بتوانید به راحتی به تماس‌های خود پاسخ دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید با دستیار صوتی آمازون الکسا و یک دستیار صوتی آفلاین دیگر صحبت کنید. دستیار اشاره شده، بدون نیاز به اینترنت فرامین انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی شما را متوجه می‌شود.

کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

متاسفانه خود ساعت فاقد اتصال اینترنت است و در این بخش از اینترنت گوشی بهره می‌گیرد. شما ۲.۳ گیگابایت حافظه داخلی هم برای ذخیره موسیقی و پادکست و گوش دادن به آنها در هنگام ورزش کردن در اختیار دارید.

عمر باتری در استفاده عادی ۱۲ روز است و اگر ساعت به گوشی نیز متصل باشد به نصف کاهش پیدا می‌کند. ساعت هوشمند Amazefit GTR 3 Pro می‌تواند با یک بار شارژ از پس ۳۵ ساعت ردیابی GPS برآید. شما همچنین می‌توانید از حالت Battery Saver برای افزایش عمر باتری به یک ماه استفاده کنید.

ساعت امیزفیت GTR 3

امیزفیت جی تی آر ۳ نز از یک بدنه آلومینیومی بهره می‌برد؛ اما به یک نمایشگر کوچکتر ۱.۳۸ اینچی مجهز شده است. میزان تراکم پیکسلی و روشنایی نمایشگر نیز همانند مدل پرو تحسین برانگیز است. هرچند که حاشیه‌های اندکی بیشتر سبب شده که نسبت صفحه به بدنه به ۶۶ درصد برسد.

#gallery-2#gallery-2 .gallery-item#gallery-2 img#gallery-2 .gallery-caption

این ساعت در رنگ‌های مشکی آذرخشی و خاکستری نور ماهی با بند سلیکونی عرضه شده است. شما می‌توانید از میان بیش از ۱۰۰ واچ فیس مختلف و نسخه Always On Display آنها برای شخصی سازی ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

البته مدل استاندارد فقط نسخه ارزان‌تری از مدل پرو نیست. GTR 3 عمر باتری بهتری دارد که یعنی می‌تواند در استفاده عادی تا ۲۱ روز دوام بیاورد (یک هفته بیشتر از GTR 2). GTR 3 در استفاده سنگین نیز تا ۱۰ روز همراه شما خواهد بود و حالت باتری سیور نیز سبب می‌شود ساعت تا ۳۵ روز نیازی به شارژ نداشته باشد.

کمپانی Amazefit از 3 ساعت هوشمند GTR 3، GTR 3 Pro و GTS 3 با طراحی زیبا و قیمت بسیار خوب رونمایی کرد

این ساعت همچنین به یک دریافت کننده GPS نیز مجهز شده است و می‌تواند با یک بار شارژ تا ۳۵ ساعت در این بخش دوام بیاورد.

Amazefit GTS 3

سری GTS از یک نمایشگر مستطیلی استفاده می‌کنند که نسبت به مدل دایره‌ای برای خواندن نوتیفیکیشن‌ها و برنامه‌ها مناسب‌تر است. این مدل به یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی با تراکم ۳۴۱ پیکسل در اینچ مجهز شده و دارای نسبت صفحه به بدنه ۷۲.۴ درصد است. با این حساب می‌توان گفت که نمایشگر این مدل از دیگر اعضا بزرگتر و واضح‌تر است و فضای بیشتری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

#gallery-3#gallery-3 .gallery-item#gallery-3 img#gallery-3 .gallery-caption

این مدل نیز همچون دو مدل دیگر دارای حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و حالت نمایشگر همیشه روشن است. جی تی اس ۳ در سه رنگ مشکی، خاکی و سفید عرضه شده است. این ساعت تنها ۲۴.۴ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز بدون در نظر گرفتن برآمدگی حسگر ضربان قلب به ۸.۸ میلی‌متر می‌رسد.

عمر باتری در استفاده معمولی همانند ساعت هوشمند GTR 3 Pro به ۱۲ روز می‌رسد و در استفاده سنگین نیز ۶ روز خواهد بود. در صورت فعال کردن باتری سیور می‌توانید تا ۲۴ روز از این ساعت استفاده کنید. ردیابی مستمر با استفاده از GPS نیز ظرف مدت ۲۰ ساعت باتری را خالی می‌کند.

#gallery-4#gallery-4 .gallery-item#gallery-4 img#gallery-4 .gallery-caption

مدل استاندارد GTR 3 و GTS 3 به اسپیکر مجهز نشده‌اند و به همین خاطر نمی‌توان از آنها برای پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی استفاده کرد. همچنین در این دو مدل خبری از حافظه ذخیره سازی برای موسیقی نیست.

قیمت و زمان عرضه

هر سه ساعت از امروز در آمریکا، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و چین عرضه می‌شوند. ساعت هوشمند GTR 3 Pro قیمتی برابر با ۲۳۰ دلار و یا ۲۰۰ بورو خواهد داشت و مدل‌های GTR 3 و GTS 3 نیز با پرداخت ۱۸۰ دلار (۱۵۰ یورو) در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت