نونهالان اردبیلی طلا و نقره به ارمغان آوردند


نونهالان اردبیلی طلا و نقره به ارمغان آوردند

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: نونهالان کشتی‌گیر استان اردبیل در مسابقات کشوری با کسب طلا و نقره افتخاری دیگر برای کشتی استان اردبیل کسب کردند.

عبدالرضا اقبال ۲۰مهرماه در مراسم استقبال از دو کشتی‌گیر نونهال مدال‌آور اردبیلی اظهار کرد: مسابقات کشتی نونهالان کشور در لرستان و به مدت دو روز برگزار شد که علی خانی در وزن ۸۵ کیلوگرم توانست در سکوی قهرمانی ایستاده و مدال طلا را کسب کند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ایلیا ابراهیمی از پارس‌آباد نیز در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال خوش رنگ نقره را کسب کرد، گفت: با کسب این افتخارات برای کشتی استان در رده سنی نونهالان امیدواریم در سال‌های آینده کشتی‌گیران این استان در مسابقات مختلف ملی و حتی برون مرزی نیز بتوانند برای مردم این استان افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل تصریح کرد: این افتخارات در حالی کسب شده که از سال ۹۹ و با شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیلی سال‌های ورزشی به ویژه کشتی را شاهد بودیم اما هیئت کشتی استان تلاش خواهد کرد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کسب مجوزهای لازم مسابقات لیگ استانی و سایر مسابقات کشتی را برگزار کرده و به تقویت تیم‌های کشتی در رده‌های مختلف کمک کند.

اقبال افزود: افتخاراتی که کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات جهانی در کشتی آزاد و فرنگی کسب کردند، انگیزه‌ای مضاعف به کشتی‌گیران استان اردبیل داده تا در سطح بالاتر بتوانند برای ایران اسلامی افتخار بیافرینند.

وی به انتقال پیام قدردانی مردمان دیار سبلان از قهرمان کشتی جهان حسن یزدانی توسط دوچرخه‌سوار اردبیلی اشاره کرد و ادامه داد: این دوچرخه‌سوار که قرار است پیام سلامتی را در سایه ورزش و حفظ محیط زیست به مناطق کشور برساند با حضور در شهر جویبار توانست در منزل حسن یزدانی حاضر شده و با غرس نهال زیتون پیام قدردانی مردمان سخت‌کوش دیار سبلان را به این قهرمان و پهلوان نام آشنای ایران برساند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل خاطر نشان کرد: ما سعی خواهیم کرد در نیمه دوم امسال و سال آینده در کشتی تحولی جدی را با کمک و پشتیبانی مسئولان ایجاد کنیم که قطعا همه شهرستان‌ها وظیفه و رسالت استعدادیابی و جذب نخبگان کشتی را در این حوزه دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس