مرزبان: بازی ایران – کره داستان شکار و شکارچی است/ اسیر ضدحمله ها شویم، بازی را واگذار می کنیم


مرزبان: بازی ایران – کره داستان شکار و شکارچی است/ اسیر ضدحمله ها شویم، بازی را واگذار می کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم کره جنوبی از انگیزه های انسانی بالایی برخوردار است و این کار تیم ما را دشوار می کند ولی من احساس می کنم پیروز میدان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار تیم فوتبال ایران و کره جنوبی اظهار داشت: بعد از ۳ بازی و ۹ امتیاز و فاصله ۷ امتیازی با تیم سوم جدول این حاشیه امنیت را برای ما ایجاد می کند تا با احساس و آرامش بهتری کار را دنبال نماییم. ما تقریبا خود را در جام جهانی می بینیم. بسیار حائز اهمیت است که برای ادامه کار، پیشرفت فوتبال و ایجاد همبستگی بین بازیکنان بازی با کره در خانه را برده و نمایش زیبایی را رقم بزنیم. این مسائل باعث بالا رفتن انگیزه های انسانی بین بازیکنان می شود. با رقابت در آسیا می توانیم چهره خوبی را از خود نشان دهیم. این برد در همه زمینه ها می تواند به ما کمک کند.

مرزبان با اشاره به سبک بازی کره جنوبی استراتژی تیم ملی را اینگونه ارزیابی کرد: مهمترین فاکتور نوع سیستم و استراتژی ما در این بازی نیست بلکه بحث شکار و شکارچی است. چرا که تیم کره چیزی را برای از دست دادن ندارد. با توجه به جایگاه ایران در جدول از نظر امتیازات و بازی در خانه، تیم ایران مدعی اصلی این دیدار است. یادمان نرود که کره در جام جهانی آلمان را حذف کرد. انگیزه های کره با وجود انگیزه های بالای انسانی، انضباط بسیار خوب این کشور، متحد بودن بسیار زیاد است و این موارد کار تیم ما را دشوار می کند.

وی افزود: تیم ایران نباید اسیر ضدحمله کره ای ها شود. در بخش هایی باید کنترل شده بازی کند و عقلانیت ما بر احساساتمان حاکم شود. اگر نتیجه را فقط برد دانسته و بی مهابا به حریف حمله کنیم اسیر ضدحمله شده و این اصلا اتفاق خوبی نیست. آنالیزی هم که اسکوچیچ و همکاران خود داشتند بر مبنای حفاظت از دروازه است. با توجه به نیروهای جلو از جمله مهدی طارمی و سردار آزمون می توانند روی ضدحمله ها کار کرده و با اضافه کردن نیروهای کناری می توانیم به آنان ضربه بزنیم.

دستیار محرم نویدکیا در ادامه در خصوص ترکیب تیم ادامه داد: تغییر در ترکیب تیم به این برمی گردد که بازیکنی مصدوم است یا نه؟ ما دو ترکیب در ایران داریم و این به تیم کمک می کند. تغییرات تاکتیکی که در بازی قبل انجام شد بسیار عقلانی بود. این احساس وجود دارد که وقتی از بازی های باشگاهی در تیم ملی حضور پیدا می کنید، باید یک آنالیز بزرگ از تیم حریف انجام دهید. بازیکنان ما سالیان سال است کنار یکدیگر بازی می کنند. در تیم ملی ایتالیا هم دیدیم که آنان بازیکنانی را در کنار هم قرار دادند که شناخت بیشتری از یکدیگر دارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان خاطرنشان کرد: من احساسم این است که می توانیم پیروز این بازی شویم چرا که در تمام نقاط زمین بهتر هستیم. ممکن است آنان در ۳ پست از ما بهتر باشند ولی ما با داشتن بازیکنان بهتر و در ۷ پست نسبت به آنان برتری داریم. قلب من شاد می شود که مجدد مردم ایران را خوشحال در خیابان ها ببینم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس