ماجرای رابطه هئونگ مین سون با خواننده معروف


نشانه‌هایی وجود دارد که باعث شده رسانه‌ها بر شایعه ارتباط هئونگ مین سون ستاره تیم ملی کره‌جنوبی با جیسو خواننده معروف اهل این کشور دامن بزنند. نوشته ماجرای رابطه هئونگ مین سون با خواننده معروف اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماجرای رابطه هئونگ مین سون با خواننده معروف

شایعه رابطه هئونگ مین سون با جیسو خواننده معروف قوت گرفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۵
ماجرای رابطه هئونگ مین سون با خواننده معروف

نشانه‌هایی وجود دارد که باعث شده رسانه‌ها بر شایعه ارتباط هئونگ مین سون ستاره تیم ملی کره‌جنوبی با جیسو خواننده معروف اهل این کشور دامن بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های کره‌جنوبی بر شایعه ارتباط هئونگ مین سون ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه تاتنهام با یک خواننده معروف دامن زده‌اند.

بنا بر ادعای سایت کره‌ای «سومپی»، سون با «جیسو» خواننده گروه معروف و محبوب «بلک‌پینک» در رابطه است، چرا که نشانه‌های مشترکی بین این‌دو مشاهده شده. اخیراً عکس‌های جیسو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه در حال تماشای بازی‌های تاتنهام است و حتی در انگلیس هم قبل از همه‌گیری کرونا در ورزشگاه بازی سون را از نزدیک دیده بود.

سپس هردو نفر با دستبندهای مشابه دیده شده‌اند و بعد از این که سون دستبندش را برای خوشحالی بعد از گل بوسید، این شائبه پیش آمد که برای جیسو است.

آخرین نشانه هم پرواز همزمان ستاره تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی و خواننده محبوب این کشور در یک روز از فرانسه به کره بود.

ماجرای رابطه هئونگ مین سون با خواننده معروف

هنوز این دو نفر به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند که رابطه‌ای دارند، اما آنقدر نشانه‌ها پررنگ است که کره‌ای‌ها تردید ندارند این دو نفر در رابطه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر