فراخوان پویش رسانه ای «من واکسن می‌زنم» اعلام شد


فراخوان پویش رسانه ای «من واکسن می‌زنم» اعلام شد

سرپرست اداره رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پیرو تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران در خصوص واکسینه شدن طلاب خواهر در برابر ویروس منحوس کرونا پویش «من واکسن می‌زنم» اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «جواد عابدینی» در گفت و گویی اظهار داشت: پیرو تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران در خصوص واکسینه شدن طلاب خواهر در برابر ویروس منحوس کرونا و به منظور تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از کادر خدوم و پرتلاش درمان پویش «من واکسن می‌زنم» اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این پویش رسانه ای مجموعه تولیدات کوتاه در قالب های رئال گرافیک،موشن و کمیک با استفاده از ظرفیت های رسانه ای داخلی تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

سرپرست اداره رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: باتوجه به اینکه در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در زمینه تزریق واکسن وجود ندارد امید است در راستای ایمنی سازی افراد و جامعه با محوریت ارتقای سطح سلامت و مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و رسیدن هرچه سریعتر به ایمنی جمعی ،تمامی طلاب خواهر در این پویش شرکت و همچنین از سایر اعضا خانواده و دوستان و اقوام نیز برای پیوستن به این اقدام اجتماعی دعوت نمایند تا گامی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس و ارتقاء سلامت جامعه بردارند.

وی همچنین پیشنهاد داد: با توجه به تاثیر و اثرگذاری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر روند زندگی مردم، طلاب علاقمند و توانمند نسبت به تولید آثار کوتاه رسانه ای در این باره اقدام کنند.

آقای عابدینی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات خود را برای انتشار حداکثری به آدرس @fazayemajaziدر پیام رسان ایتا ارسال کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !