کاپیتان تیم ملی مشکل فنی ایران در نیمه اول بازی با کره جنوبی را لو داد !


کاپیتان تیم ملی مشکل فنی ایران در نیمه اول بازی با کره جنوبی را لو داد !

پس از تساوی 1-1 تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی علیرضا جهانبخش اعتراف کرد که نیمه اول این دیدار، کره‌ای ها از فاصله بین هافبک ها و مهاجمان ایران استفاده کردند اما به مرور تیم ملی این مشکل را حل کرده است. نوشته کاپیتان تیم ملی مشکل فنی ایران در نیمه اول بازی با کره جنوبی را لو داد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

کاپیتان تیم ملی مشکل فنی ایران در نیمه اول بازی با کره جنوبی را لو داد !

علیرضا جهانبخش : نیمه اول کره‌ای ها از فاصله بین هافبک ها و مهاجمان استفاده کردند اما به مرور تیم ملی این مشکل را حل کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۰
کاپیتان تیم ملی مشکل فنی ایران در نیمه اول بازی با کره جنوبی را لو داد !

پس از تساوی ۱-۱ تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی علیرضا جهانبخش اعتراف کرد که نیمه اول این دیدار، کره‌ای ها از فاصله بین هافبک ها و مهاجمان ایران استفاده کردند اما به مرور تیم ملی این مشکل را حل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید یک امتیاز به دست آمده برابر کره جنوبی ارزشمند است.

تیم‌ ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) در چهارمین دیدارش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل کره‌جنوبی با نتیجه یک، یک متوقف شد. علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد:

ما قبل از بازی می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در این چند روز در ایران برای بازی با کره آماده شدیم. از اول بازی می‌خواستیم با تمام قوا مقابل کره که رقیب سنتی‌ ماست، ظاهر شویم. ما در بازی‌های گذشته بازی‌های خوبی در خانه مقابل کره به نمایش گذاشته بودیم. در نیمه اول کره‌ای‌ها از فاصله بین هافبک‌ها و مهاجمان استفاده کردند اما به مرور ما این مشکل را حل کردیم و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. به نظر ما با توجه به شانس‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم بازی را ببریم ولی در مسیر صعود به جام جهانی، این یک امتیاز هم اهمیت دارد.

او افزود:

مسیر طولانی‌ای داریم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعد بازی‌ بهتری انجام دهیم و امتیازات بیشتری کسب کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

کاپیتان تیم‌ملی درباره درخشش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و تاثیر حضورش در فاینورد در مسیر درخشش در تیم‌ملی، گفت:

خدا را شکر می‌کنم که به تیم ملی کمک کردم. من همیشه گفتم که پوشیدن لباس تیم‌ملی و بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی است و آرزوی بچگی من بوده است. حضور حاج‌صفی و انصاری‌فرد به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم قوت قلب است. این مسئولیت بزرگی است که باید بازیکنان را هدایت کنم. این تلاش بازیکنان است و افتخار می‌کنم که در جمع آن‌ها هستم. میکس بازیکنان باتجربه و جوان نسل خوبی برای تیم‌ملی درست کرده و کمک می‌کند که به جام جهانی صعود کنیم. کمک کادر فنی به ما در این مسیر کمک کرده است. به امید خدا در این مسیر تاثیرگذار باشم و عملکرد بهتری چه به عنوان هدایت گر و چه به شخصه داشته باشم. امیدوارم مردم ایران را خوشحال کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه