فرمانده سپاه فجر فارس: پرورش استعدادهای ورزشی نیازمند عزم جدی است


فرمانده سپاه فجر فارس: پرورش استعدادهای ورزشی نیازمند عزم جدی است

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پرورش استعدادها در حوزه ورزش نیازمند عزم و حمایت جدی مسئولان ارشد استان است، اعلام کرد: جوانان کشتی گیر نمونه ای از استعدادهای بی شمار فارس هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سرتیپ یداله بوعلی عصر سه شنبه در حاشیه آیین استقبال از کشتی گیران استان فارس که در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، افزود: حمایت جدی از ورزش و ورزشکاران در دستور کار مدیران استان قرار گیرد و دست اندرکاران ورزش هم این موضوع را به طور مستمر پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: کسب ۲مدال طلا و یک برنز توسط جوانان فارس در مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ بار دیگر ظرفیت و استعدادهای درخشان این استان درحوزه ورزش قهرمانی را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه فجر فارس با اظهار اینکه ترویج فرهنگ ورزش یکی از راهکارهای ایجاد اُمید و نشاط در جامعه است، بیان داشت: قهرمانی جوانان برومند فارس شادی فزاینده ای را برای مردم این خطه بخصوص جامعه ورزش استان فراهم آورد که استقبال باشکوه و پرشور مردم از این جوانان بیانگر این امر است.

بوعلی افزود: ورزشکاران و تیم های ورزشی استان فارس این ظرفیت را دارند که در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی در سطح کشور و جهان بدرخشند.

فرمانده سپاه فجر فارس: پرورش استعدادهای ورزشی نیازمند عزم جدی استمحمدرضا گرایی کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم علاوه بر مدال طلای المپیک، مدال طلا جهان هم گرفت

وی اضافه کرد: پیش نیاز این موضوع تحول نگاه مسئولان استان نسبت به مسئله مهم ورزش و تلاش بیش از پیش آنان برای پرورش استعدادهای جوان فارس است.

در آیینی که به همین منظور عصر سه شنبه با حضور فرمانده سپاه فارس، فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی استاندار فارس، دست اندرکاران ورزش، خانواده قهرمانان و بسیاری از علاقه مندان در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، از چهار کشتی گیر دلاور استان فارس با اهدا حلقه های گل تقدیر شد.

علاقه مندان به کشتی که تعدادشان به حدود ۵۰۰ نفر می رسید از ساعاتی قبل از ورود قهرمانان به شیراز در سالن فرودگاه حضور یافته و با سر دادن شعار هایی و با زدن ساز و نقاره و به همراه داشتن عکس های کشتی گیران و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط دسته موزیک سپاه،جلوه خاصی به آیین استقبال داده بودند.

کشتی گیران شیرازی در ادامه همراه با هواداران سوار بر خودرو ها و با زدن بوق و تکان دادن پرچم های ایران آنها را تا حرم مطهر حضرت شاه چر اغ (ع )همراه کردند و در آنجا نیز به زیارت پرداختند.

فرمانده سپاه فجر فارس: پرورش استعدادهای ورزشی نیازمند عزم جدی استمیثم دلخانی بر روی سکوی جهانی وزن ۶۷ کیلو گرم

استان فارس با چهار کشتی گیر بیشترین سهمیه در مسابقات جهانی نروژ داشت

میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلو گرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلو گرم نشان طلا گرفتند ،محمد علی گرایی کاپیتان تیم ملی مدال برنز گرفت و محمد رضا مختاری هم در نخستین حضور خود به مقام پنجم وزن ۷۲ کیلو گرم دست یافت.

سجاد عباس‌پور، مهرداد مردانی، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی، پژمان پشتام، رامین طاهری، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی ۱۰ کشتی گیر تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بودند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این پیکارها با کسب چهار نشان طلا و ۲ برنز نایب قهرمان جهان شدند.

میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم هم مدال برنز گرفتند.

رقابت های فرنگی قهرمانی جهان ۱۵ مهرماه در شهر اسلو پایتخت نروژ آغاز و تا هجدهم همین ماه ادامه داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس: پرورش استعدادهای ورزشی نیازمند عزم جدی استمحمد رضا گرایی فتح سکوی یک مسابقات جهانی نروژ

رده بندی تیمی این مسابقات
۱- روسیه ۱۵۲ امتیاز ۲- ایران ۱۴۶ امتیاز ۳-جمهوری آذربایجان ۱۰۷ امتیاز ۴- گرجستان ۹۲ امتیاز ۵- ترکیه ۶۶ امتیاز ۶- مجارستان ۶۰ امتیاز ۷- ژاپن ۵۴ امتیاز ۸- ارمنستان ۴۹ امتیاز ۹- لهستان ۴۶ امتیاز ۱۰- بلاروس ۴۰ امتیاز.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید