سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب شد


سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب شد

شیراز-ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با صدور حکمی هادی بستام را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس منصوب کرد.

استاندار فارس در این حکم که نسخه‌ای از آن سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به بستام تصریح کرده است: نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس منصوب می نمایم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با عنایت به وظایف حاکمیتی استانداری و لحاظ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی در راستای اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع از فعالیت‌ها و اقدامات استانداری، ارتباط موثر و مفید با گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی اهتمام نمایید.
استاندار فارس در این حکم اهتمام به ارتباط با اصحاب رسانه و ایجاد زمینه مناسب برای انتشار مطالب و موضوعات مرتبط با اقدامات دولت سیزدهم، ایجاد زمینه فعالیت هر چه بیشتر روابط عمومی سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان، ایجاد ارتباط دوسویه بین استانداری و مخاطبان و پاسخگویی متناسب به مطالبات مردمی در رسانه‌های مختلف از جمله صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی از دیگر ماموریت های بستام یاد کرده است.
ایمانیه همچنین ضرورت تکریم ارباب رجوع و ارائه الگویی از خدمت بی منت به مردم و رعایت اخلاق کریمه اسلامی را یادآور شده است.

هادی بستام پیش از این مدیر مسئول و سردبیر ماهنامه آوای فارس، مسئول سازمان بسیج رسانه شهرستان شیراز ،عضو هیات رئیسه شورای اطلاع رسانی شهرستان شیراز و مسئول روابط عمومی دانشگاه فنی حرفه ای استان و کشور بوده است.

پیش از این عباس باباخانی مسئولیت اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل استانداری فارس را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟