220 اثر مهدوی توسط انتشارات جمکران تولید شد


220 اثر مهدوی توسط انتشارات جمکران تولید شد

قم - ایرنا - مدیر حوزه محتوی و پژوهشی انتشارات مسجد جمکران، گفت: هدف انتشارات جمکران تولید آثار مهدوی بوده و تاکنون 220 اثر تولید کرده‌ایم، بسیاری از آثار نیز در جشنواره‌ها و مسابقه‌ها حائز رتبه شده‌اند.

به گزارش سه‌شنبه شب مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های انتشارات مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: انتشارات کتاب جمکران از سال ۶۸ کار خود را آغاز کرده و بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در طی این سال‌ها تدوین شده است.

وی ادامه داد: هدف انتشارات مسجد جمکران تولید آثار مهدوی بوده و تاکنون ۲۲۰ اثر تولید کرده‌ایم و در این میان بسیاری از آثار در جشنواره‌ها و مسابقه‌ها حائز رتبه شده‌اند.

صمدی با بیان این که از ابتدای امسال ۳۰ عنوان کتاب تدوین و چاپ شده است، بیان داشت: در ابتدای امسال و هم زمان با نیمه شعبان ۱۲ اثر رونمایی شد و در پایان سال نیز ۱۲ اثر دیگر رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حوزه رُمان و داستان کودکان، برنامه‌ریزی خوبی صورت‌گرفته و ۲ عنوان کتاب نیز رونمایی خواهد شد.

مدیر حوزه محتوی و پژوهشی انتشارات جمکران، تاکید کرد: علاوه بر تهیه و تدوین کتاب، کارگروهی نیز برای مقابله با مدعیان دروغین امامت تشکیل، و اقدام‌های خوبی در این زمینه تولید و منتشر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۸۰ عنوان کتاب روانه بازار خواهد شد و دریافت کتاب‌های انتشارات جمکران نیز از طریق مراجعه به فروشگاه‌های مسجد و همچنین پایگاه کتاب جمکران به نشانی ketabejamkaran.ir ممکن خواهد بود، در فروشگاه‌های کتاب استان‌ها هم می‌توان کتاب‌ها را دریافت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از چهار اثر این انتشارات در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) بیان کرد: سفیر دوازدهم، آخرین آفتاب، دیدار به وقت باران و طاووس مستور از جمله این آثار می‌باشد. /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا