مدال‌آوری کاراته‌کاهای یزدی در قهرمانی کشور


مدال‌آوری کاراته‌کاهای یزدی در قهرمانی کشور

تیم کاراته پسران استان یزد با کسب دو مدال برنز و راهیابی یک ورزشکار به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان از رقابت های قهرمانی کشور در زنجان به یزد برگشت.

«علی کریمی» رئیس هیات کاراته استان یزد در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: تیم کاراته پسران استان با هدایت «جلیل رضی» به سرپرستی «مسعود زارع» با حضور ۱۳ کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی کشور «جام امام علی(ع) و یادواره سه هزار و ۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان» حضور یافت و با کسب دو مدال برنز این رقابت‌ها به استان بازگشت.

وی بیان کرد: این مسابقات به منظور انتخاب نفرات برتر تمامی اوزان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدهای پسران کاراته کشور در بخش کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی به منظور تشکیل تیم‌های ملی پایه جهت حضور در مسابقات آسیایی آلماتی قزاقستان( ۲۸ آذر ماه تا یکم دی ماه امسال) برگزار شد.

کریمی گفت: در این رقابت‌ها «امیرمحمد کلاهدوز» در رده سنی نوجوانان و «امیر حسین بمان زاده» در رده سنی جوانان توانستند با غلبه بر حریفان خود مدال برنز رقابت‌ها را کسب کنند.

رئیس هیات کاراته استان خاطرنشان کرد: «امیر حسین بمان زاده» پس از کسب مدال برنز و راهیابی به مرحله دوم مسابقات انتخابی توانست با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در اردوهای تیم ملی جوانان کاراته کشور در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم را به همراه فینالیست‌های این وزن کسب کند ولی «امیر محمد کلاه‌دوز» در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم نوجوانان به رغم کسب مدال برنز مسابقات، با واگذاری نتیجه به حریف تهرانی، از راهیابی به اردوی تیم ملی بازماند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه