معاون استاندار همدان از تسریع روند اجرای 120 طرح اثرگذار استان خبر داد


معاون استاندار همدان از تسریع روند اجرای 120 طرح اثرگذار استان خبر داد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بااشاره به اجرای 120 طرح اثرگذار در مناطق مختلف استان، گفت: این طرح‌های موثر اقتصادی، تولیدی و خدماتی در بخش های مختلف صنایع و معادن، کشاورزی و گردشگری استان در حال احداث هستند.

به گزارش ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری استان همدان، اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها آماده و در آستانه بهره برداری قرار دارند و برخی دیگر نیز مراحل ساخت و ساز را می‌گذرانند.

وی افزود: اگرچه این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی اجرا و احداث می شوند اما نیازمند همکاری بانکها در زمینه ارائه تسهیلات موردنیاز به عنوان یک اولویت مهم اقتصادی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در همین راستا و برای تسریع روند عملیات اجرایی این طرح ها، کمیته های کارشناسی در سازمان‌های صمت، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی استان تشکیل و میزان پیشرفت، موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای این طرح ها بررسی و احصا می‌شود.

پورمجاهد با اشاره به تاکید استاندار همدان مبنی بر شتاب گرفتن روند اجرای طرح‌ها و پروژه های اثرگذار استان، افزود: بهره برداری از این طرح ها منجر به بروز تحولی چشمگیر در عرصه اشتغال و تولید استان همدان خواهد شد.

او همچنین از شهرداری شهرهای تابعه استان همدان خواست شرایط مناسب برای ادامه روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را فراهم کرده و با رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران، حامی توسعه اقتصادی استان باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در امر تامین زیرساخت برای استقرار صنایع و واحدهای جدید نیز اقدامات بی نظیری در استان انجام شده و شهرکها و نواحی صنعتی با امکانات لازم آماده واگذاری به متقاضیان برای سرمایه گذاری است.

به گفته وی، دومین شهرک صنعتی منطقه در شهر لالجین نیز آماده واگذاری است و شرکت شهرکهای صنعتی زیرساخت و امکانات لازم برای راه اندازی کارگاه های سفال در این منطقه را فراهم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا