شرایط فروش ام وی ام X33s توربو ؛ تعداد محدود و اقساط 60 ماهه


شرایط فروش ام وی ام X33s توربو ؛ تعداد محدود و اقساط 60 ماهه

گجت نیوز شرایط فروش ام وی ام X33s توربو در مهر 1400 اعلام شد. مدیران خودرو ام وی ام ایکس 33 اس توربو را به تعداد محدود با اقساط 60 ماهه به بازار عرضه می‌کند. شرکت مدیران خودرو قصد دارد ام وی ام ایکس 33 اس توربو را در نسخه تولید محدود با تغییراتی نسبت به نسخه... نوشته شرایط فروش ام وی ام X33s توربو ؛ تعداد محدود و اقساط 60 ماهه اولین بار در گجت...

شرایط فروش ام وی ام X33s توربو در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. مدیران خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ اس توربو را به تعداد محدود با اقساط ۶۰ ماهه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد ام وی ام ایکس ۳۳ اس توربو را در نسخه تولید محدود با تغییراتی نسبت به نسخه استاندارد به بازار عرضه کند که مهم‌ترین تغییر آن مجهز شدن به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی است. همچنین این خودرو در داخل نیز با تغییراتی همراه شده و اکنون از روکش چرمی قهوه‌ای بهره می‌برد. در ادامه جزئیات شرایط فروش ام وی ام ایکس ۳۳ اس توربو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش ام وی ام X33s توربو – مهر ۱۴۰۰

در این طرح فروش ام وی ام ایکس ۳۳ اس توربو با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مبلغ پیش‌پرداخت منعطف حداقل ۵۰ درصد و نرخ تسهیلات منعطف نیز حداکثر ۵۰ درصد خواهد بود. مدیران خودرو مدت اقساط را نیز ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه در نظر گرفته است. این کراس اوور چینی با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق