پایان مسابقات موتورسواری اسلالوم در اهواز به مناسبت هفته ناجا


پایان مسابقات موتورسواری اسلالوم در اهواز به مناسبت هفته ناجا

مسابقات موتورسواری اسلالوم به مناسبت هفته ناجا در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز برگزار شد.

ابراهیم جوانمردی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این رقابت‌ها روز گذشته (سه‌شنبه) به منظور ترویج فرهنگ ترافیک و ایمنی و با شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز به مناسبت هفته ناجا و با همکاری پلیس پیشگیری خورستان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۴۰ موتورسوار در این رقابت‌ها، عنوان کرد: این مسابقات در دو کلاس ۱۲۵ و ۲۵۰ سی‌سی برگزار شد که در کلاس ۱۲۵ سی‌سی حسین حسینی، حبیب‌الله قاسمی و مهدی کلاه‌کج و در کلاس ۲۵۰ سی‌سی نیز علیرضا یوسف‌وند، امیرحسین حاتمی‌نسب و محمدرضا جلیلی به عنوان نفرات اول تا سوم، معرفی شدند.

پایان مسابقات موتورسواری اسلالوم در اهواز به مناسبت هفته ناجا

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: پلیس حافظ جان، مال و امنیت مردم است و ما نیز وظیفه خودمان می‌دانستیم که جهت قدردانی از این قشر زحمت‌کش این دوره از رقابت‌ها را برگزار کنیم. ضمن این‌که برگزاری این مسابقات در ایجاد روحیه نشاط بین این قشر تلاش‌گر تاثیر بسزایی داشت.

وی در پایان نیز عنوان کرد: همچنین از جوانان می‌خواهیم از انجام حرکات ناهنجار و هنجارشکن در سطح شهر خودداری کنند و برای هرگونه فعالیت در زمینه اتومبیلرانی و موتورسواری به پیست غدیر اهواز بیایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار