رئیس مجمع نمایندگان: مجلس در کنار استانداری تهران است


رئیس مجمع نمایندگان: مجلس در کنار استانداری تهران است

تهران_ ایرنا_ رییس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه این استان با مشکلات متعدد و بزرگی مواجه است اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در کنار استانداری و مدیران استان تهران است تا این مشکلات کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی روز چهارشنبه در آیین معارفعه استاندار جدید تهران گفت: مشکلات تهران، بزرگ است و باید بر این اساس دیده شود و کمک کرد تا مشکلات رفع شود.

وی افزود: به عنوان رییس مجمع نمایندگان تهران ضمن تقدیر از زحمات استاندار قبلی، همراه استاندار جدید در رفع مشکلات استان هستیم و در این مسیر باید کار و تلاش جهادی کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این راستا باید به شهرداری تهران نیز کمک شود و همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع)، یادآوری کرد: اگر فرصت خدمت برایتان فراهم شد قدر بدانید؛ پست ها طعمه نیست و امانتی در دست ما است و باید نگاه ما به پست ها امانتداری و خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام تقوی گفت: در کنار هم جمع شدن شروع کار، در کنار هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن نشان دهنده موفقیت است.

وی یادآور شد: فرصت خدمت کوتاه است و قدر این فرصت ها را باید دانست و برای خدمت و کار به مردم قدر این فرصت ها را دانست.

به گزارش ایرنا، آیین معارفه «محسن منصوری» که روز یکشنبه هفته جاری رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، ظهر امروز با حضور وزیر کشور به عنوان یکی از جوان‌ترین استانداران کشورمان در جریان است و وی جایگزین "انوشیروان محسنی بندپی" شده است.

منصوری به عنوان نخستین استاندار تهران در دولت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بنیاد علوی و مدیرعامل و عضو مؤسس و هیات مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بوده است.

در سابقه کاری استاندار جوان تهران، مشاور نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمی و دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور به چشم می خورد.

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار قبلی تهران از روز ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷ به عنوان سکاندار این استان انتخاب شده بود.

این خبر در حال تکمیل است ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق