پلیس مبارزه با مواد مخدر: 150 خانه پلاک قرمز در جنوب تهران وجود دارد


پلیس مبارزه با مواد مخدر: 150 خانه پلاک قرمز در جنوب تهران وجود دارد

تهران- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در جنوب شهر و در محله‌های شوش، مولوی و هرندی حدود ١5٠ خانه پلاک قرمز وجود دارد که محل استعمال و خرید و فروش مواد مخدر است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از خانه‌های این محله دوربین مدار بسته دارند تا رفت و آمد ماموران پلیس و معتادان را زیر نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: بعضی از خانه‌ها را شبیه به دژ می‌سازند؛ درهای ورودی آهنی با دریچه‌های کوچک برای فروش مواد مخدر در آنها تعبیه می‌کنند و در کل، ورود و خروج همه افراد در آن کنترل می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان کرد: کاسبان مواد مخدر در یکی از خانه‌های پلاک قرمز محله شوش از طریق خانه همسایه دالانی در دیوار درست کرده بودند و در آن یک دریچه‌ آهنی کوچکی که فقط یک دست از آن عبور می‌کرد تعبیه و از طریق آن مواد مخدر را می‌فروختند.

حسنوند گفت: در برخی از خانه‌های پلاک قرمز قدیمی بین ١٠ تا ١۵ اتاقک وجود دارد و در هر یک از این اتاقک‌ها پنج تا هفت معتاد، مواد مخدر مصرف می‌کنند؛ در این خانه‌ها اتاق‌های ویژه‌ای وجود دارد که مواد مخدر در آنها نگه‌داری می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه در این محلات گاهی انحصار محله در دست یک خانه است، افزود: برخی کاسبان به اصطلاح محله را قرق می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد با هر سلاح سرد و گرم باعث ایجاد رعب و وحشت در محله می‌شوند و ساکنان نیز از آنها هراس دارند.

حسنوند گفت: اگرچه ساکنان خانه‌های پلاک قرمز توسط پلیس و در طرح‌های مختلف پلیسی دستگیر می‌شوند اما دیری نمی‌گذرد که به محله بازمیگردند، زیرا برای خلافکارانی که جرمی مرتکب می‌شوند مجازات متناسب با آن جرم وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا