ورزشکاران میاندوآبی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند


ورزشکاران میاندوآبی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ گفت: ورزشکاران این شهرستان موفق به کسب 2 مقام سومی در رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور و یک مقام نایب‌ قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری کشور شدند.

رضا زرندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این کاراته کاها "هادی کیانی" است که در مسابقات کومیته قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی رده سنی امید را نیز داشت، در استان زنجان توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی اضافه کرد: این ورزشکار میاندوآبی با کسب این عنوان به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ ادامه داد: همچنین "امیر داداش‌زاده" دیگر کاراته کای شایسته اهل این شهرستان در مسابقات ورودی به اردوی تیم های ملی پایه‌ نیز مقام سوم را کسب کرد.

ورزشکاران میاندوآبی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

زرندی گفت: این مسابقات هم در استان زنجان در حال برگزاری است که کاتاکای میاندوآبی با کسب مقام سوم،‌ به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.

وی اظهار داشت: همچنین "مسعود خاکی" دوچرخه سوار شایسته میاندوآبی توانست در مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر کشور به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

وی بیان کرد: رقابت های مرحله اول لیگ برتر دوچرخه سواری در رده سنی بزرگسالان با حضور ۱۰ تیم لیگ برتری و ۷۰ ورزشکار در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در آن، ورزشکار میاندوآبی توانست با مربیگری "مرتضی فرنیا" مربی شایسته و با سابقه این شهرستان مقام دوم این رقابت ها را در رشته "اسکرچ" کسب کند.

میاندوآب یکی از قطب‌ های ورزش در آذربایجان غربی است که ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف عناوین قهرمانی را در سطح بین‌المللی، کشوری و منطقه ای کسب می‌کنند.

در این شهرستان ۴۲ هیات ورزشی فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو