رسیدگی به محرومان جامعه در دولت سیزدهم با سرعت بیشتری دنبال می شود


رسیدگی به محرومان جامعه در دولت سیزدهم با سرعت بیشتری دنبال می شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان یک نهاد انقلابی در راستای حمایت و توانمندسازی محرومان و مددجویان جامعه بسیار بی نظیر و ماندگار دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات محرومان جامعه در دولت سیزدهم با توجه و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در دیدار با قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار داشت: هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست و وقتی این خدمت بخوبی به انجام می رسد، تأثیرگذاری آن در جامعه بسیار زیاد است.

وی افزود: ایلام بعنوان یکی از استان های مرزی کشور با وجود ظرفیت‌های گسترده در تمامی حوزه ها، اما در بسیاری از بخش ها همچنان محروم است و حدود یک سوم مردم تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

استاندار ایلام ادامه داد: دولت طی سالیان اخیر فعالیت های خوبی در راستای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار انجام داده است و همه مدیران تا زمانی که در عرصه مدیریت باشند، باید خدمتگذار مردم و محرومان باشند.

نوذری تاکید کرد: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که بخش عمده‌ای از مشکلات محرومان ایلام را با فعالیت های نظیر توزیع اقلام معیشتی، حمایت از دانش آموزان بی سرپرست، ساخت مسکن، تسهیلات کم بهره و اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش را برطرف کرده است.

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی دولت در راستای حمایت از محرومان، ایجاد اشتغال پایدار و تقویت درآمد آنان است که این مهم در دولت جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه به سفر رئیس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر مصوبات خوبی در راستای محرومیت زدایی نظیر تسهیلات کم بهره، ساخت مسکن، اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان مصوب شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این دیدار گفت: رفع مشکل نیازمندان یکی از مهم ترین وظایف حکومت اسلامی است که باید همواره در راستای تحقق آن همه مدیران تلاش کنند.

مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: بدنه دولت تاکنون همکاری خوبی با کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اساسی این قشر داشته است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه تکیه گاه اصلی کمیته امداد گروه ها مردمی و خیرین هستند، خوشبختانه همه پای کار بوده و در همه برنامه‌ها کمیته امداد را همراهی کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان