معاون استاندار: پیک کرونا در ایلام هنوز فروکش نکرده است


معاون استاندار: پیک کرونا در ایلام هنوز فروکش نکرده است

ایلام- ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به آمار موجود پیک کرونا در استان هنوز فروکش نکرده و رسانه ها باید هشدار لازم را همچنان برای آگاهی بخشی مردم منتشر کنند.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی مبارز با کرونا اظهار داشت: مهمترین بحث واکسیناسیون دانش آموزان است که باید آموزش و پرورش و فرمانداران به ویژه در شهرستان ایلام پیگیر وضعیت واکسن کرونا دانش آموزان باشند.

وی خواستار پیگیری جدی و دقیق مدیران مدارس برای واکسن دانش آموزان در استان شد و افزود: هر چقدر آمار واکسینه کردن مردم ، کارمندان، دانش آموزان افزایش یابد، ابتلا و مرگ و میر کاهش می یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دوران کرونا تاکنون تاثرات عمیقی بر جسم و روح دانش آموزان داشته است، یادآور شد: باید با افزایش آمار واکسیناسیون به بازگشایی سریع مدارس کمک کنیم.

رستمزاد در خصوص دورکاری کارکنان نیز بیان کرد: رییس جمهوری در نشست اخیر ستاد ملی کرونا خواستار حضور فعال کارمندان در دستگاه ها شد که بدون شک بزودی لغو می شود.

وی تاکید کرد: افزایش آمار واکسیناسیون باید اتفاق بیفتد و اعمال برخی جرایم تنها در راستای ترغیب بیشتر کارمندان به تزریق واکسن کرونا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به اختصاص مرکزی برای تزریق واکسن کرونا بازاریان در شهر ایلام با توجه به بالا بودن تعداد آنان تاکید کرد و یادآور شد: اصناف به دلیل تجمع و رفت و آمد در بازار با خطر ابتلا به کرونا مواجه اند و برای حفظ سلامت خودشان باید هرچه سریعتر واکسن کرونا تزریق کنند زیرا اعمال محدودیت و تعطیلی بیش از این موجب خسارت جبران ناپذیر به آنان می شود.

رستمزاد ابراز امیدواری کرد: که با همت مردم ، مسئولین و رسانه بتوان با افزایش واکسیناسیون و پروتکل های بهداشتی بتوانیم از مشکل کرونا بگذریم.

وی اضافه کرد: مردم باید نسبت به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا توجه کنند و از ملاقات بیماران در بیمارستان ها و منزل پرهیز کنند زیرا با خطر ابتلا به کرونا مواجه هستند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: هرچند ما مردم عاطفی هستیم و نسبت به همراهی بیمار و ملاقات آنان توجه بیشتری داریم اما در این شرایط باید برای حفظ سلامت و جلوگیری از انتشار بیماری از حضور در بیمارستانها و ملاقات در منزل جلوگیری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت