شهرک صنعتی شماره 2 شهرکرد تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود


شهرک صنعتی شماره 2 شهرکرد تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از شهرک صنعتی شماره 2 به زودی تکمیل و تا پایان سال امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

حمیدرضا فلاح روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طراحی گاز شهرک صنعتی شماره ۲ شهرکرد به اتمام رسیده و وارد مرحله مناقصه شده است.

وی ادامه داد: همچنین ورودی شهرک صنعتی به زودی آسفالت و تامین برق این منطقه نیز از پست شهید موسوی و فرخشهر انتقال داده می‌شود.

فلاح هچنین به چالش تامین آب شرب شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: مذاکرات لازم برای انتقال پساب شهرکرد به شهرک صنعتی شماره۱ و ۲ انجام شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مشکل تامین آب شرب شهرک‌های صنعتی در حال حاضر با آبرسانی سیار و کف‌شکنی چاه‌ها در حال انجام است.

فلاح گفت: با بهره‌برداری از شهرک صنعتی شماره ۲ میزان سرمایه‌گذاری در استان از رشد قابل توجهی برخوردار می‌شود تا بر اساس آن تعهد امسال که واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین است به طور کامل محقق شود.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا