بازگشت به چرخه عادی زندگی با مدیریت هوشمند کرونا


بازگشت به چرخه عادی زندگی با مدیریت هوشمند کرونا

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: خروجی مدیریت هوشمند کرونا برداشتن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و بازگشت به چرخه زندگی عادی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار در نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین، گفت: ضرورت دارد رسانه‌ها اهداف طرح مدیریت هوشمند کرونا را برای مردم تبیین کنند.

او افزود: مردم نسبت به اخبار کرونا حساس هستند و رسانه ها این موضوع را با جدیت دنبال می کنند و اصحاب رسانه در پیشبرد و اجرای خوب مدیریت هوشمند کرونا نقش کلیدی ایفا می کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در طرح مدیریت هوشمند کرونا به دنبال این هستیم بدون محدودیت و ممنوعیت خاصی که موجب دشواری در زندگی مردم و کسب و کارها شود از سلامت جامعه مراقبت کنیم.

حبیبی افزود: این طرح در مرحله اول اصناف و فعالان حمل و نقل عمومی را هدفگذاری کرده که دامنه آن گسترش می یابد.

او اضافه کرد: در قالب طرح مدیریت هوشمند کرونا هر فعال صنفی و راننده ناوگان حمل و نقل عمومی که واکسن زده باشد بدون محدودیت خاصی امکان ارائه خدمات را خواهد داشت و شهروندان نیز امکان اطلاع از این موضوع را دارند.

این مقام مسئول اظهارکرد: در حوزه سلامت همه شهروندان دارای مسئولیت اجتماعی هستند و باید افرادی که هنوز واکسن نزده اند به منظور حفظ سلامت خود و دیگران زودتر نسبت به این کار اقدام کنند.

حبیبی با بیان اینکه ۵۳درصد جمعیت دانش آموزی استان قزوین واکسینه شده اند، اظهارکرد: در حوزه واکسیناسیون دانش آموزی هنوز شاهد مقاومت هایی هستیم که در این خصوص باید اقناع سازی مورد توجه باشد چراکه بازگشایی حضوری مدارس در گرو واکسینه شدن دانش آموزان است.

این مسئول یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۱۷۰ هزار دز واکسن علیه کرونا در قزوین تزریق شده که شامل ۸۰درصد جمعیت استان است و پیش بینی می کنیم تا پایان آبان با تسریع در واکسیناسیون به یک ایمنی نسبی دست یابیم.

طرح مدیریت هوشمند کرونا به شکل آزمایشی از هفته پیش در استان قزوین آغاز شده است.

48

کد خبر 1563602

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!