ژوائو فلیکس: مصدومیت‌ها بگذارند، می‌توانم جانشین مسی و رونالدو شوم


ژوائو فلیکس: مصدومیت‌ها بگذارند، می‌توانم جانشین مسی و رونالدو شوم

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید مصدومیت‌های متوالی او را از رسیدن به سطح ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باز داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوائو فلیکس مهاجم پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید یکی از بازیکنانی بود که وقتی با قرارداد 120 میلیون یورویی از بنفیکا راهی پایتخت اسپانیا شد، خیلی‌ها انتظار داشتند او را در فهرست برترین‌‌های دنیای فوتبال ببینند. او اما به هیچ عنوان نتوانسته رقم هنگفتی را که برای انتقالش به واندامتروپولیتانو صرف شد، توجیه کند.

فلیکس اما در گفت‌وگویی با شبکه TNT Sports برزیل مدعی شد تنها مصدومیت باعث شده است که او نتواند همتراز بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشد، اما هنوز هم این شانس را دارد که همردیف نسل جدید ستاره‌های فوتبال مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار بگیرد.

فلیکس در پاسخ به این سؤال که آیا می‌‌تواند خودش را به سطح مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن و ستاره نروژی بوروسیا دورتموند به‌عنوان جانشین‌های مسی و رونالدو برساند، گفت: بله. من هنوز به بهترین سطح خودم نرسیده‌ام. در چند فصل اخیر مدام درگیر مصدومیت بوده‌ام و هیچ سالی نبوده است که برایم بدون مصدومیت سپری شود، اما زمانی که این اتفاق رخ دهد و بتوانم یک فصل بدون مصدومیت داشته باشیم، فکر می‌کنم که می‌توانم برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنم.

فلیکس در فصل جاری تنها سه بازی در لالیگا و 121 دقیقه در میدان حضور داشته است که در یکی از آنها هم اخراج شد. او در لیگ قهرمانان هم دو بازی انجام داده و 106 دقیقه در میدان بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟