نمایشگاه محصولات دام و کشاورزی و صنایع وابسته در یزد گشایش یافت


نمایشگاه محصولات دام و کشاورزی و صنایع وابسته در یزد گشایش یافت

یزد- ایرنا- نمایشگاه دام، طیور، کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته به منظور برندسازی و معرفی تجربیات موفق و همچنین تبادل اطلاعات بویژه در زمینه استفاده بهینه از مصرف آب، سه شنبه شب در یزد گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان یزد در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی استان یزد در قالب ۳۰۰ غرفه با ۷۵۰۰ مترمربع وسعت با حضور شرکت های مختلف افتتاح شد.

احمد قافی ادامه داد: ۹۱ شرکت که در زمینه های مختلف صنایع کشاورزی و مرتبط فعالیت دارند در این نمایشگاه حضور یافته و به مدت چهار روز، همه روزه برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت آبی که وجود دارد و همچنین استفاده مکانیزه و بهره وری بیشتر از نهاده ها، این نمایشگاه در بالاترین سطح کارشناسی برگزار می شود تا نوآوری ها و تجربیات به فعالان این عرصه منتقل شود.

قافی افزود: خوشبختانه در استان یزد نیز تجربه های موفقی از جمله پرورش ماهی تیلاپیا و بز مورسیا وجود دارد که در این نمایشگاه تجربیات فعالان این عرصه در استان ارائه شده و همچنین در زمینه کود و سم نهاده ها نیز از برندهای استاندارد در نمایشگاه حضور دارند که بیشترین راندمان از محصولات کشاورزی و دامی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کرونا امکان حضور همه فراهم نشده است گفت: شرایط بازدید مجازی از این نمایشگاه و دیگر نمایشگاه هایی که در محل نمایشگاه بین المللی استان یزد برگزار می شود فراهم شده و همه علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس yazdfair.com به صورت مجازی از همه بخش های نمایشگاه بازدید کنند.

قافی ادامه داد: همچنین می توانند با ارسال ۱۴۰۰ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۰ لینک صفحه بازدید مجازی تمام نمایشگاه هایی که در استان برگزار می شود را دریافت کنند و از همه قسمت های خدمات و کالا به صورت مجازی بازدید و بهره مند شوند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان یزد گفت: همه تلاش در برگزاری این نمایشگاه ها حمایت از تولید داخل و معرفی توانمندی های ملی و بخصوص استان یزد است و به همین دلیل در حاشیه این نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی بومی و همچنین حضور عشایر استان مهیا شده و با قیمت مناسب محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند و امیدواریم نقش کوچکی در گشایش اقتصادی بعد از ایام منحوس کرونا داشته باشیم و به سرعت در مسیر رونق اقتصادی جامعه گام برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن